Låååånga vingar! Å klaff!!!! Om man får önska...
Sig CUB 1/4 "Clipped Wing" Pinnabygge......
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Men Corsair !! Hela vingen är ju en klaff. Nej J3:an har inte klaff men det behövs inte. Den flyger så lugnt ändå. Ibland går inflygningarna så sakta att dom andra flygarna undrar om man betalt parkeringsavgiften! Det ska bli skoj att se ännu en Cub i luften.
Kay krut, snart på väg norrut.Kommentar
-

Kommentar