Sig CUB 1/4 "Clipped Wing" Pinnabygge......

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #91
    Låååånga vingar! Å klaff!!!! Om man får önska...
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • kay.krut

      • jan 2007
      • 929

      #92
      Jag håller fullständigt med Bokis, en Cub ska inte vingklippas för då tappar den sin identitet. Den ska flygas med charm och värdighet och inte som en Spitfire.

      Kay krut (femfaldig Cubägare)

      Kommentar

      • Corsair
        • dec 2007
        • 639

        #93
        J-3

        Hej, det lutar mot långa vingar men klaff !!!! det är svårt, J-3 har inte klaff.....:concern::concern::concern:

        Kommentar

        • kay.krut

          • jan 2007
          • 929

          #94
          Ursprungligen postat av Corsair
          Hej, det lutar mot långa vingar men klaff !!!! det är svårt, J-3 har inte klaff.....:concern::concern::concern:
          Men Corsair !! Hela vingen är ju en klaff. Nej J3:an har inte klaff men det behövs inte. Den flyger så lugnt ändå. Ibland går inflygningarna så sakta att dom andra flygarna undrar om man betalt parkeringsavgiften! Det ska bli skoj att se ännu en Cub i luften.
          Kay krut, snart på väg norrut.

          Kommentar

          • bokis
            • maj 2006
            • 5041

            #95
            Den blir så rolig med klaff,därav min något oortodoxa önskan..Supercuben jag har går att backa ner..:lollypop:
            // Bokis

            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

            Kommentar

            • Corsair
              • dec 2007
              • 639

              #96
              Hej, nu har det kommit en bit, en vinge är på gång. Lite bilder kan va kul :icon_pidu::icon_pidu:
              Bifogade filer

              Kommentar

              • Lelle
                • aug 2007
                • 1472

                #97
                Trevligt att se dina framsteg. Intressant att följa din byggtråd.
                /Lelle

                Kommentar

                • Ompa
                  • aug 2006
                  • 2961

                  #98
                  Gött att se att du är på banan igen Janne :applouse:
                  Modellflyg
                  En Stört-skön hobby
                  :crazy_pilot:
                  //Tomas//

                  Kommentar

                  • Corsair
                    • dec 2007
                    • 639

                    #99
                    Man tackar, härligt med kompisar....

                    Kommentar

                    • Corsair
                      • dec 2007
                      • 639

                      #100
                      Cub OS FT 160

                      Hej, lite blev i helgen...:concern::concern::concern:
                      Bifogade filer

                      Kommentar

                      • Sweeper
                        • jun 2006
                        • 3961

                        #101
                        Ursprungligen postat av Corsair
                        Hej, lite blev i helgen...:concern::concern::concern:

                        Härligt att se en del framsteg! Snyggt jobbat Janne!


                        Göran

                        Kommentar

                        • Lelle
                          • aug 2007
                          • 1472

                          #102
                          Det blir gött ljud i den där så småningom! :applouse:
                          /Lelle

                          Kommentar

                          • ChristerL
                            • maj 2006
                            • 1228

                            #103
                            Snyggt Janne!!
                            /Christer Landberg

                            Fw190D9
                            Fw190F2
                            Hawker Tempest Mk. V
                            S29C Tunnan

                            Kommentar

                            • Corsair
                              • dec 2007
                              • 639

                              #104
                              Cub OS FT 160

                              Hej på er som väntat på min CUB, nu har jag ta hem den från landet, nu ska bara rensa bordet.
                              Så nu bygger i Sköndal..Stockholm...:concern:

                              Kommentar

                              • Sweeper
                                • jun 2006
                                • 3961

                                #105
                                Det här har jag sett fram emot länge!


                                Göran

                                Kommentar

                                Arbetssätt...