DELTA JET nytt projekt!
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Vid en beställning av prylar för ett tag sedan så slank det med ett gäng pinngångjärn liknande robart för det går ju alltid åt tänkte jag. Och nu tänkte jag använda dom.
Men då man klämmer och känner på dom så märker man det är kvaliteskillnad, dom duger säkert till mycket men inte till min jet i alla fall så att nya kvalitetsgångjärn kommer att införskaffas.
Den mörkare är Robart,
Har i alla fall förmonterat rodren och gjort klart för noshjulsstyrningenMVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:Kommentar
-
Tack vare bild 4o5 i ditt senaste inlägg så fattar jag hur det funkar med styrbart/infällbart nos-ställ!
Tack för det C !
(man lär så länge man lever....) :man_in_love:Det ordnar sig med blommor bara käringa dör....
-----------------------------------------------
MFK Skvadern Sundsvall.Kommentar
-
Hej Christer, nu börjar man längta till Laxå, mycket snyggt bygge...:icon_pidu::icon_pidu:Live to fly, fly to live!
Janne
FUTABA T12Z 2,4GHz...mums..:ciao:
Sig CUB "Clipped Wing" 1/4 Skala. Ligger på Byggdagboken/RCFF...:sarcastic:
www.modellflyg.dinstudio.seKommentar
-
MVH/Christer
-
Senast redigerad av Pekkala; 2010-11-04, 22:07.MVH/Christer
-
Provkörning av servon och montering av servon, jag har glömt att skaffa servon till canaderna, men jag ska jobba i Eskilstuna nästa vecka och ska då kolla vad Autopartner kan erbjuda i servo och linkage väg, det är synd att man har ca 30 mil enkel väg till en hobbybutik av klass:(
Nu är vingen så gott som klar för klädsel, ska bara bestämma hur vingspettsen ska se utMVH/Christer
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hej Christer, det kommer bli ett spjut...mycket snyggt bygge...:man_in_love:Live to fly, fly to live!
Janne
FUTABA T12Z 2,4GHz...mums..:ciao:
Sig CUB "Clipped Wing" 1/4 Skala. Ligger på Byggdagboken/RCFF...:sarcastic:
www.modellflyg.dinstudio.seKommentar
-
MVH/Christer
Kommentar