Landar du i sidvind? Man skulle kunna tolka ovanstående så. Jag har aldrig provat (nybörjare som jag är) men det känns instinktivt som att det skulle vara betydligt svårare och högre risk för krasch.
Fick hem en sån "Turnigy Transmitter bag" (från HK EU) för nån vecka sen och en kort reflektion om den är att det blir kanske kallt om handlederna om man inte har muddar på jackan. Den andra som heter "Transmitter Muff" kanske går att få det lite varmare. Å andra sidan har den mindre "fönster" så det kanske blir svårt att se displayen på radion bl.a.
Fick hem en sån "Turnigy Transmitter bag" (från HK EU) för nån vecka sen och en kort reflektion om den är att det blir kanske kallt om handlederna om man inte har muddar på jackan. Den andra som heter "Transmitter Muff" kanske går att få det lite varmare. Å andra sidan har den mindre "fönster" så det kanske blir svårt att se displayen på radion bl.a.


Förvisso bara 85 spänn hos Harald men en aning tunga.

!
Kommentar