Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har nog delar att bygga ihop en till då jag köpte tio tältpinnar när jag bara behövde två. Jag har även en till bungee-slang fast en lite smalare men det spelar inte å stor roll. Antingen gå längre eller vik dubbel och gå kortare.
Ja, det går bra och med de undre täcklocken är det mycket enkelt att göra en snygg och dold installation. Jag har installerat RCRX och VTX innanför fenorna på vart sida om mittkroppen.
Ja, det går bra och med de undre täcklocken är det mycket enkelt att göra en snygg och dold installation. Jag har installerat RCRX och VTX innanför fenorna på vart sida om mittkroppen.
Låter som de snart får bli ett köp ... Hur fäster ni vingarna är lite väl otympligt om man limmar dem?
Kort sammanfattat så kan man bland annat välja bland tejp, krok+o-ring eller magnet. Av dessa tycker jag krok+O-ring är bäst. Antingen så som Kajakmannen eller genom de wingjoiners jag ritat och som kan köpas från Shapeways (eller laddas hem och skriva ut själv. http://www.shapeways.com/model/99710...ductBox-search
Kort sammanfattat så kan man bland annat välja bland tejp, krok+o-ring eller magnet. Av dessa tycker jag krok+O-ring är bäst. Antingen så som Kajakmannen eller genom de wingjoiners jag ritat och som kan köpas från Shapeways (eller laddas hem och skriva ut själv. http://www.shapeways.com/model/99710...ductBox-search
Tack där hitta man mycket att läsa... Borde de inte funka med självhäftande kardborre som jag använder till mina andra kärror, för som ja fattar det så blir de direkt ingen kraft som drar isär vingarna när man flyger?
Det kanske fungerar men jag skulle nog ha satsat på något som sitter bättre förankrat i EPOn. Möjligtvis om du sätter fast kardborren med någon bättre fastsättning är det självhäftande limmet som exempervis stift av något slag eller små nylonskruvar som du limmar med CA.
Själv tycker jag att O-ringslösningen är otroligt bra.
RV har haft lite strul med fraktberäknaren på nya webbshopen, detta särskilt när man beställer flera saker. Vova har dock betalat tillbaka i de fallen frakten blev billigare. Kolla in kommentarerna på tråden jag länkade till. En hel del har fått pengar tillbaka.
RV har haft lite strul med fraktberäknaren på nya webbshopen, detta särskilt när man beställer flera saker. Vova har dock betalat tillbaka i de fallen frakten blev billigare. Kolla in kommentarerna på tråden jag länkade till. En hel del har fått pengar tillbaka.
Okay ja la in en rvjet med motorpaket, en rvosd med stabilitets plattan...
Kommentar