@uffe40
Jepp, ganska naturligt eftersom så många fortfarande väntar på sina och en del som kan leva utan dem, beställt flera eller kanske inte gillar dem tar chansen att sälja och kanske tom tjäna en slant. Jag har ännu inte sett någon som har sålts för lägre än inköpspris+frakt.
Däremot finns det ett rätt stort antal FS som säljs just nu också.
@kronblom
Sony PZ0420
Jepp, ganska naturligt eftersom så många fortfarande väntar på sina och en del som kan leva utan dem, beställt flera eller kanske inte gillar dem tar chansen att sälja och kanske tom tjäna en slant. Jag har ännu inte sett någon som har sålts för lägre än inköpspris+frakt.
Däremot finns det ett rätt stort antal FS som säljs just nu också.

@kronblom
Sony PZ0420

Kommentar