@338federal Vadvar temperaturen i luften ofanför älven? I början ser det ut att vara rejält kallt med "isdimma"
Pajala rc killar och gubbar
Kollaps
X
-
De där ä fult ..
Nu sitter man och bara väntar ................
Hur går det med inneflyget då?
Och juniorvärvningen...___________________
patrik@pgdata.seKommentar
-
Hemma ca -2 men när jag kom hem så var det -6. På älven kanske lite kallare. I min film har jag gensace lipos och de har ännu pulver. Dagens lipos är turnigy.@338federal Vadvar temperaturen i luften ofanför älven? I början ser det ut att vara rejält kallt med "isdimma"Kommentar
-
Klart man måste lägga ut en teaser! :p
Dessutom har jag bara mobilt bredband, så det tar sin lilla tid att tanka upp..
Ehhhh... Inneflyget, väntar fortfarande på att det ska bli säsong?
Allvarligt, har inte klistrat ihop Morbacken än..
Juniorvärvningen går inte alls, men idag hade vi en intresserad familj som kom ner till oss på isen. Pappan var fd. rc-flygare och jag såg genast möjligheten till att leda tillbaka honom till rc-träsket. Efter en stund påpekade han att han bara var på julbesök i Pajala och att han egentligen bodde i Boden.. Suck! Hänvisade honom snällt till MFK Jupiter i Luleå. Värvningspremie Jupiter!?
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Hmm.. Owes Fluga såg lite genmanipulerad ut...De där ä fult ..
Nu sitter man och bara väntar ................
Hur går det med inneflyget då?
Och juniorvärvningen...
/\/\vh // /\/\r J.Kommentar
-
Fattar inte hur en sådan skapelse klarar av att slå i taket och sedan fortsätta flyga!?? Borde den inte singlat ner i form av några höstlöv? :blink:Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Senast redigerad av Medeashusse; 2013-12-22, 17:58.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Då var det dags för jul-långfilm från tornedalen!
Tyvärr var inga renar med i produktionen, men vi ska se om vi inte kan få med några i uppföljaren..
Polarnatt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Polarnatt
Shooting location:https://maps.google.se/maps?safe=off...ed=0CDAQ8gEwAABara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Gott om utrymme och finska tv-kanaler, är det gott om här! Skulle bra gärna vilja ha en EDF-kärra nu.
Ja, jo.... det är svårt att få solen i ögonen när det är polarnatt!!! :sarcastic:
Appropå svävare. Vi kanske kan ordna ett testområde för Daniel L och The howling bug!? :stupido2:Senast redigerad av Medeashusse; 2013-12-23, 19:15.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Kul att någon tycker om våra ansträngningar för att vinna "Bästa utländska film"-priset på Oscarsgalan, nästa år!
Nja, vi kan nog inte skylla allt på Nanotech utan vi kanske borde se till o hålla dom lite varmare i väntan på användning! Federal funderar på att specialdesigna ett par byxor med inbyggda värmefickor för Lipo's! :pBara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Jo det är skottpengar på nanotech , har inte haft så mycket fel på något annat fabrikat.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Inget medeashusse film. Men GOD JUL TILL ALLA RC TOCKAR Only federals film. Vill tacka David på rubinrc för denna fina stund att skicka pinion till scorppa motorn. Vet inte vilken post men snabbt kom den. http://www.youtube.com/watch?v=Pj3dq...AGqAVPC0B8IK4wKommentar

Kommentar