Pajala rc killar och gubbar
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Men va f#n!!
Konstgjord renlav i all ära, men varför har ingen berättat för mig att man kan köpa en sån här? :what:
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-28 och klar för test. Ny gyro vbar silverline och 600 alignen svingar 700 blad. Känns skönt att lyckas med en bra setup. Nu återstår finslipet.http://m.youtube.com/watch?v=rMEawtHxSNAKommentar
-
Ja, det gäller att passa på när det är blidväder!
Är det kvar någon orginaldel, någonstans på den där helin överhuvudtaget?
Leverantören av skidorna som jag ska ha till Mentorn tog några dagar extra på sig att få iväg ordern, så jag får snällt vänta tills nästa vecka..Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-
-
Fasiken att jag missade att filma dina moves, när du blivit varm i kläderna efter några lipon!Senast redigerad av Medeashusse; 2014-01-28, 11:19.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-
Är fortfarande så dj%vla imponerad av din nödlandning med autorotation efter att lagret klappat ihop!!
Inte nog med att du nödlandar helin, du autoroterar den dessutom tillbaka till landningsplattan. Väl där så bestämmer du dig för inte landa på plattan utan ändrar till att sätta den i lössnön en bit bredvid!!
Iskallt och proffsigt gjort!
:thumbup:
Senast redigerad av Medeashusse; 2014-02-05, 16:04.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-
Nice! Antagligen är 112 nedringt av folk som säger att det flyger ufon i Pajala!
Nu får jag allt börja jobba mindre så jag kan vara med o flyga lite mer!Senast redigerad av Medeashusse; 2014-02-09, 00:41.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Han är lite som jag "Ska bara göra enkla saker idag när jag flyger" bara det att federal landar på båda fötterna och jag hamnar i krasch-kit tråden istället......
Suomalainen!Senast redigerad av Medeashusse; 2014-02-09, 00:52.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar

Kommentar