Pajala rc killar och gubbar
Kollaps
X
-
Jajjamen, håller på med att ta fram ett koncept för acetontvätt i tvättmaskiner!
Har sladdat in (bokstavligen) i en arm av gruvindustrin, men vi får se hur det artar sig framöver.Senast redigerad av Medeashusse; 2013-10-14, 08:05.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-
Slår vad om att 600:an snart är inne i hallen o flyger snart!
Måste få tag i ett litet nätt inomhusplan snart, annars så kommer jag inte tina förrän till våren!
Hann liksom inte sätta skidor på planen innan det blev 15 cm snö....Senast redigerad av Medeashusse; 2013-10-26, 01:36.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Ha, ha! :thumbup:
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Kanske en sån här AP Extra300 EPP 830mm vara kul att testa inomhus (i EPP material så den är mycket hållbarare än depronare):
Tillverkaren:
Finns i färg vit/gul/blå eller vit/röd/blå va det verkar.
Är du osäker om du klarar en sån kanske en sån här är vettigare att börja med (finns i vit/svart/röd eller vit/grön/lila):
Tillverkaren:
http://www.fancyfoam.com/index.php?m...cPath=123_3_56
Här har du också ett gäng inomhusplan att välja bland:
/BoKommentar
-
Jamen så var det ju! Hade nästan glömt den, men den ska limmas ihop den också. Jag kollar runt i varjefall! Kan behövas flera inomhusflyg innan jag sett våren med tanke på att jag brukar gå hårt åt planen..
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Lite vinter heli flyg. Testar nya mini vbar gyro. Jap den verkar fungera hyffsat bra för mina nybörjar skills. http://m.youtube.com/watch?v=rY1fAivrvg4#Senast redigerad av 338federal; 2013-11-09, 08:08.Kommentar
-
-
Ha, ha! Förstod piken fastän den var grov! :p
Är ledig nästa vecka, ska se om jag inte kan få upp Icon A5:an i luften, den verkar behöva dammas av!Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Bra medeashusse. Har väntat att du kört färdigt. Kanske har älven fryst så man kan flyga säkert där. Skotrarna har redan varit på älven och de flöt fint. Lite vatten här och där, bara att ge gärnet. Tråkigt om 600 går i och hörs plopp :bawling: Själv tänkte jag vara på söndag och testa älven. Med rc helisar.Kommentar
-
Ok, jag får se om jag hunnit vakna innan solen gått ner på Söndag!
Det här med mörkerflyg känns mer och mer aktuellt...
Vi får ruska tag i Kenneth så kanske vi kan få till en liten midvintermeeting, med varm cholkad och limpmackor med saltkött! Tror att de flesta av mina vrak ska vara hyfsat flygskick.
Väska med värme vore fint, och en skoter så vi kan hämta flygisarna om de landar på de öpnna delarn på älven. Säker -24 C den dag vi beestämmer..
Låter dig och Kenneth att filma mig, Ehhhh kanske bäst att jag tar hand om redigeringen... He, he..Senast redigerad av Medeashusse; 2013-12-06, 04:36.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
-30 grader, jag bangade ur... Var du o flög?Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar

Kommentar