RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LIP
    • maj 2006
    • 1315

    #16
    Men, hur gör Bokis nu då?

    /Lasse

    Kommentar

    • Johnny
      • mar 2007
      • 377

      #17
      Hei.

      Bokat og klart.
      Mvh. Johnny.

      Kommentar

      • bokis
        • maj 2006
        • 5041

        #18
        Ursprungligen postat av LIP
        Men, hur gör Bokis nu då?

        /Lasse
        Bokis sägs åka norrut enl. hans fru! Enl. sedvanligt säker källa så ser han fram emot det!:lollypop:
        // Bokis

        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
        (nu även med biskvier!)

        Kommentar

        • Tobbe O
          • maj 2006
          • 1431

          #19
          Ursprungligen postat av bokis
          Bokis sägs åka norrut enl. hans fru! Enl. sedvanligt säker källa så ser han fram emot det!:lollypop:
          Än finns det hopp för 08 orna:thumbup:

          Kommentar

          • K-Å
            • maj 2006
            • 1184

            #20
            Alla är hjärtligt välkomna till Östersund och där kan man flyga dygnet runt i år i 3 hela dagar för de som vill.
            Asfalt och gräs kan vi erbjuda så alla kan flyga från det underlag man gillar bäst.

            MVH K-Å
            MVH Kjell-Åke Skoog
            Ordförande RCFF 2023/2025.

            Kommentar

            • Goldfinger
              • apr 2007
              • 60

              #21
              Ursprungligen postat av Michael
              Kanon! Helgen är inbokad!
              Hultsfred har alla förutsättningar man någonsin kan önska sig som modellfygare. Vad sägs om betongbana som är 1940 m lång och 40 m bred (en dröm för jetflygare med stora öppna ytor, ett fint grässtråk för annat modellflyg samt gott om plats för husvagnar, tält mm.. Går det dessutom att ordna så att vi kan utnyttja någon av hangarerna för förvaring så vore det toppen.
              Vi har tillgång till alla fasiliteter inkluderat hangarer och flygledartorn!

              Kommentar

              • Dragon
                • dec 2007
                • 572

                #22
                Ursprungligen postat av Michael
                Kanon! Helgen är inbokad!
                Hultsfred har alla förutsättningar man någonsin kan önska sig som modellfygare. Vad sägs om betongbana som är 1940 m lång och 40 m bred (en dröm för jetflygare med stora öppna ytor, ett fint grässtråk för annat modellflyg samt gott om plats för husvagnar, tält mm.. Går det dessutom att ordna så att vi kan utnyttja någon av hangarerna för förvaring så vore det toppen.
                Det här meetinget får man bara inte missa!
                Jag kommer med Ägget och Fotogenkrågorna!
                /Kalle
                -------www.ahusmfk.net------

                Kommentar

                • LIP
                  • maj 2006
                  • 1315

                  #23
                  Ursprungligen postat av bokis
                  Bokis sägs åka norrut enl. hans fru! Enl. sedvanligt säker källa så ser han fram emot det!:lollypop:
                  Tack för det, blev nästan lite orolig.

                  /Lasse

                  Kommentar

                  • Guzzten
                    • okt 2006
                    • 205

                    #24
                    Helgen inbokad! Fyller upp Kangoon med godbitar som inte hunnit gå sönder.


                    Tältentusiasten från 2009

                    Kommentar

                    • Kenneth E
                      • okt 2006
                      • 3445

                      #25
                      Har aldrig varit på detta metting, men nu är det noterat.

                      Tyvärr, blir det ingen annan flygning tills dess, så man har några hela kärror att ta med sig.

                      Hälsningar
                      Balsaregn

                      Kommentar

                      • wesse
                        • maj 2007
                        • 5864

                        #26
                        Men jisses här sitter jag utan dator då hustrun pluggat ur för det skulle bytas tapeter... Tur det finns iphone:-)
                        Ser nu att det ska bli värsta glada träffen i metropolen Hultsfred....

                        Klavins o jag ska visa alla utbölingar hur riktigt Modellflyg ska utövas... Yehhh

                        Då ska man bara klura ut hur man anmäler sig till detta via iphonen...

                        Hurra va sköj de ska bli att möta folk från andra byar i vårt avlånga land.....
                        Bifogade filer
                        Senast redigerad av wesse; 2011-02-13, 18:19.

                        Kommentar

                        • Torbjörn

                          • jun 2008
                          • 12

                          #27
                          Man kan visst boka rum på Skogsrundan har jag hört av säker källa. Frukost ingick visst oxå o ett dopp i polen.

                          Kommentar

                          • Klavins
                            • jun 2008
                            • 292

                            #28
                            Ursprungligen postat av Torbjörn
                            Man kan visst boka rum på Skogsrundan har jag hört av säker källa. Frukost ingick visst oxå o ett dopp i polen.
                            Det stämmer,ta med många frödinge tårtor så är polen din.Det hörde jag sägas nere på gatan.

                            Kommentar

                            • Sigun
                              • aug 2007
                              • 3942

                              #29
                              Har försökt boka men det pågick visst någon renovering och så var det nått prat om att alla rummen var uthyrda....Någon som fått bokningsbekräftelse?

                              Kommentar

                              • DrHanke

                                • maj 2006
                                • 5250

                                #30
                                Ursprungligen postat av Sigun
                                Har försökt boka men det pågick visst någon renovering och så var det nått prat om att alla rummen var uthyrda....Någon som fått bokningsbekräftelse?
                                Hos två tonåringar som pussas, kivas å fnissar... Jag tänkte bo bland civilicerat folk
                                //DrHanke

                                *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                                Kommentar

                                Arbetssätt...