Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Alla är hjärtligt välkomna till Östersund och där kan man flyga dygnet runt i år i 3 hela dagar för de som vill.
Asfalt och gräs kan vi erbjuda så alla kan flyga från det underlag man gillar bäst.
Kanon! Helgen är inbokad!
Hultsfred har alla förutsättningar man någonsin kan önska sig som modellfygare. Vad sägs om betongbana som är 1940 m lång och 40 m bred (en dröm för jetflygare med stora öppna ytor, ett fint grässtråk för annat modellflyg samt gott om plats för husvagnar, tält mm.. Går det dessutom att ordna så att vi kan utnyttja någon av hangarerna för förvaring så vore det toppen.
Vi har tillgång till alla fasiliteter inkluderat hangarer och flygledartorn!
Kanon! Helgen är inbokad!
Hultsfred har alla förutsättningar man någonsin kan önska sig som modellfygare. Vad sägs om betongbana som är 1940 m lång och 40 m bred (en dröm för jetflygare med stora öppna ytor, ett fint grässtråk för annat modellflyg samt gott om plats för husvagnar, tält mm.. Går det dessutom att ordna så att vi kan utnyttja någon av hangarerna för förvaring så vore det toppen.
Det här meetinget får man bara inte missa!
Jag kommer med Ägget och Fotogenkrågorna!
/Kalle
Men jisses här sitter jag utan dator då hustrun pluggat ur för det skulle bytas tapeter... Tur det finns iphone:-)
Ser nu att det ska bli värsta glada träffen i metropolen Hultsfred....
Klavins o jag ska visa alla utbölingar hur riktigt Modellflyg ska utövas... Yehhh
Då ska man bara klura ut hur man anmäler sig till detta via iphonen...
Hurra va sköj de ska bli att möta folk från andra byar i vårt avlånga land.....
Kommentar