om 2 timmar bär vi av mot hultsfred,hoppas på bra väder :P
RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli
Kollaps
X
-
-
Första dagen på RCFFs shooutout är slut. Tack alla som varit med och arrangerat, det var verkligen bra ordnat med flightline, readyboxar m.m. Vinden låg tyvärr tvärs banan vilket gjorde att många intressanta flygplan stannade kvar på marken. Här är en länk till några markbundna bilder:
https://picasaweb.google.com/m.osterlund/RCFFsShootout2011IHultsfredESSF?authuser=0&authkey =Gv1sRgCPvAq77C4--odg&feat=directlinkKommentar
-
Tack för en trevlig dag i Hultsfred.. var mycket skoj
Tog också lite blandade bilder. .och råkade visst få med en känd Jalapeno ätande Hardman.. som var mycket trevlig att prata med på plats
)
//Kenneth (som flög runt med den vita EDF kärran.. ViperJet edf)
Kommentar

Kommentar