Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DanneG
    webmaster
    RCFF - Administratör
    • jun 2006
    • 671

    #151
    Ursprungligen postat av DennanHMFK
    har testat 2gånger till, men får ingen bekräftelse. :(
    i bästa fall har jag väl skrivit in mig 3gånger nu. haha
    De 2 sista gångerna fungerade det iaf.
    /Daniel Gustafsson

    Radio: JR DSX9
    Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
    Heli: E-sky Belt CP
    Bil: Traxxas Slash 4x4
    Båt: Princess med Zenoah 26cc
    01010010010000110100011001000110

    Kommentar

    • DennanHMFK
      • maj 2006
      • 1135

      #152
      haha men vaf*n då.
      kan du (om du styr sidan) kunna skriva dit fruga på den andra?
      drar ett PM isf.

      Kommentar

      • DanneG
        webmaster
        RCFF - Administratör
        • jun 2006
        • 671

        #153
        Gör en ny anmälan för henne, tog bort den ena av dublletterna :(
        /Daniel Gustafsson

        Radio: JR DSX9
        Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
        Heli: E-sky Belt CP
        Bil: Traxxas Slash 4x4
        Båt: Princess med Zenoah 26cc
        01010010010000110100011001000110

        Kommentar

        • DennanHMFK
          • maj 2006
          • 1135

          #154
          okidoki.

          Kommentar

          • DennanHMFK
            • maj 2006
            • 1135

            #155
            så. anmälde frugan nu också, vid hennes anmälan så fick jag att det var gjort.
            medans dom 3 jag gjorde så var jag fortfarande på samma sida när jag hade klickat Ok.

            well.. hoppas Dennan och Mona kommer med nu

            Kommentar

            • wesse
              • maj 2007
              • 5864

              #156
              Ursprungligen postat av DennanHMFK
              så. anmälde frugan nu också, vid hennes anmälan så fick jag att det var gjort.
              medans dom 3 jag gjorde så var jag fortfarande på samma sida när jag hade klickat Ok.

              well.. hoppas Dennan och Mona kommer med nu

              ja hoppas verkligen Mona kommer jag oxå:sarcastic:

              Kommentar

              • MonaHMFK
                • nov 2008
                • 115

                #157
                Ursprungligen postat av wesse
                ja hoppas verkligen Mona kommer jag oxå:sarcastic:
                klart jag kommer. detta kan man ju inte missa :icon_pidu:

                Kommentar

                • wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

                  #158
                  Ursprungligen postat av MonaHMFK
                  klart jag kommer. detta kan man ju inte missa :icon_pidu:

                  hurra Mona kommer yehhhhhh

                  Kommentar

                  • EPG
                    • jul 2006
                    • 325

                    #159
                    Jaha, det är anmälan och grejer också...
                    100 eller 200 spänn kan jag visserligen leva med bensinpengarna lär bli bra mycket mer i alla fall.

                    Finns det nån deadline för när det är försent att anmäla sig?
                    Vet troligtvis inte om jag kan komma eller vad för prylar jag tar med mig förrän tidigast en vecka innan det är dags.

                    Är folkabussen körklar till Bugrun helgen före så kommer jag även till Vallentuna.

                    Kommentar

                    • Sigun
                      • aug 2007
                      • 3942

                      #160
                      Ursprungligen postat av BeFaster
                      Finns det nån deadline för när det är försent att anmäla sig?
                      Vet troligtvis inte om jag kan komma eller vad för prylar jag tar med mig förrän tidigast en vecka innan det är dags.
                      Hur tänkte du här ?.. är du osäker på om några modeller av de du har nu finns kvar ?? eller vad är det som gör att du inte vet vilka prylar du ska ha med dig :lollypop::lollypop::lollypop:

                      /Martin

                      Kommentar

                      • DennanHMFK
                        • maj 2006
                        • 1135

                        #161
                        yes.. nu är jag också ÄNTLIGEN anmäld. haha
                        här ska tältas, flygas och fikas!

                        Kommentar

                        • DanneG
                          webmaster
                          RCFF - Administratör
                          • jun 2006
                          • 671

                          #162
                          Ursprungligen postat av BeFaster
                          Jaha, det är anmälan och grejer också...
                          100 eller 200 spänn kan jag visserligen leva med bensinpengarna lär bli bra mycket mer i alla fall.

                          Finns det nån deadline för när det är försent att anmäla sig?
                          Vet troligtvis inte om jag kan komma eller vad för prylar jag tar med mig förrän tidigast en vecka innan det är dags.

                          Är folkabussen körklar till Bugrun helgen före så kommer jag även till Vallentuna.
                          Det är inget krav på att ange modeller!
                          Det kommer att komma ut en mall för speakerunderlag sen så när du
                          vet vilka maskiner du ska ha med så se till att fylla i ett underlag
                          och ta med till meetinget, för publikens skull.
                          Som sagt inget krav alternativen finns där enbart för vår nyfikenhet.

                          Så anmäl dig gärna, eftersom detta blir vårat första år så underlättar
                          alla förhandsanmälningar för oss.
                          /Daniel Gustafsson

                          Radio: JR DSX9
                          Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                          Heli: E-sky Belt CP
                          Bil: Traxxas Slash 4x4
                          Båt: Princess med Zenoah 26cc
                          01010010010000110100011001000110

                          Kommentar

                          • DanneG
                            webmaster
                            RCFF - Administratör
                            • jun 2006
                            • 671

                            #163
                            Ursprungligen postat av DennanHMFK
                            yes.. nu är jag också ÄNTLIGEN anmäld. haha
                            här ska tältas, flygas och fikas!
                            Jepp och bilderna är uppladdade
                            /Daniel Gustafsson

                            Radio: JR DSX9
                            Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                            Heli: E-sky Belt CP
                            Bil: Traxxas Slash 4x4
                            Båt: Princess med Zenoah 26cc
                            01010010010000110100011001000110

                            Kommentar

                            • M.B
                              • aug 2008
                              • 633

                              #164
                              141 dagar 17timmar och 16min kvar :sarcastic:

                              Kommentar

                              • wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

                                #165
                                Ursprungligen postat av Mr.Pickle
                                This sounds like it will be FUN!!
                                Hey Ove, Are you Wesse and Slammis going to try to come to JoeNall this year again? It would be a great to have you guys over again! ~~Jack~~

                                hello mr Pickle nice to see you here..yehhh no joe nall this year but 2010 I could make again and your daughter is one more year..LOL.... hug to you and your familly...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...