Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
haha men vaf*n då.
kan du (om du styr sidan) kunna skriva dit fruga på den andra?
drar ett PM isf.
Kommentar
-
Gör en ny anmälan för henne, tog bort den ena av dublletterna :(/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
-
så. anmälde frugan nu också, vid hennes anmälan så fick jag att det var gjort.
medans dom 3 jag gjorde så var jag fortfarande på samma sida när jag hade klickat Ok.
well.. hoppas Dennan och Mona kommer med nu
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha, det är anmälan och grejer också...
100 eller 200 spänn kan jag visserligen leva med bensinpengarna lär bli bra mycket mer i alla fall.
Finns det nån deadline för när det är försent att anmäla sig?
Vet troligtvis inte om jag kan komma eller vad för prylar jag tar med mig förrän tidigast en vecka innan det är dags.
Är folkabussen körklar till Bugrun helgen före så kommer jag även till Vallentuna.Kommentar
-
Hur tänkte du här ?.. är du osäker på om några modeller av de du har nu finns kvar ?? eller vad är det som gör att du inte vet vilka prylar du ska ha med dig :lollypop::lollypop::lollypop:
/MartinKommentar
-
-
Det är inget krav på att ange modeller!Jaha, det är anmälan och grejer också...
100 eller 200 spänn kan jag visserligen leva med bensinpengarna lär bli bra mycket mer i alla fall.
Finns det nån deadline för när det är försent att anmäla sig?
Vet troligtvis inte om jag kan komma eller vad för prylar jag tar med mig förrän tidigast en vecka innan det är dags.
Är folkabussen körklar till Bugrun helgen före så kommer jag även till Vallentuna.
Det kommer att komma ut en mall för speakerunderlag sen så när du
vet vilka maskiner du ska ha med så se till att fylla i ett underlag
och ta med till meetinget, för publikens skull.
Som sagt inget krav alternativen finns där enbart för vår nyfikenhet.
Så anmäl dig gärna, eftersom detta blir vårat första år så underlättar
alla förhandsanmälningar för oss./Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
hello mr Pickle nice to see you here..yehhh no joe nall this year but 2010 I could make again and your daughter is one more year..LOL.... hug to you and your familly...Kommentar
Kommentar