Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

    #226
    Ursprungligen postat av Sigun
    13 Torbjörn Olofsson Graninge MFK - Är väl denna man ?
    Kanske det:icon_wink:

    Kommentar

    • sundqvistjohan
      • jul 2006
      • 1289

      #227
      Triskadekafobi?

      Kommentar

      • Tobbe O
        • maj 2006
        • 1431

        #228
        Ursprungligen postat av sundqvistjohan
        Triskadekafobi?
        Rädsla för siffran 13, nej nej.

        Nog kommer jag att flyga

        Kommentar

        • DrHanke

          • maj 2006
          • 5250

          #229
          Läppflygare är lika välkommna de

          Det som saknas på listan är stora delar av de norrmän som kommer med Geir. Risken finns att att det kommer bli taxi kö men hellre det än att inga flyger...
          //DrHanke

          *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

          Kommentar

          • Patrik_79
            • sep 2007
            • 1

            #230
            Camping

            Hej.
            Behöver man boka campingplats i förväg och isåfall vem tar man kontakt med?
            Mvh// Patrik

            Kommentar

            • bokis
              • maj 2006
              • 5041

              #231
              Det finns gott om plats,tyvärr så blir det för gnökigt att hantera förbokningar..
              Vi ska försöka att tillhandahålla ett gäng med 220 uttag men kan inte lova att det räcker till alla,vi får väl samsas!!
              Finnd det hjärterum så finns det stj** osv..:date:
              // Bokis

              ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
              (nu även med biskvier!)

              Kommentar

              • DennanHMFK
                • maj 2006
                • 1135

                #232
                såg..eller hörde från Mona att i AoH så var det en notis om RCFF PangUt2009, stod om bilar också....

                kan man knöla med sig två bilar dit också?

                Kommentar

                • DanneG
                  webmaster
                  RCFF - Administratör
                  • jun 2006
                  • 671

                  #233
                  Det är väl klart
                  /Daniel Gustafsson

                  Radio: JR DSX9
                  Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                  Heli: E-sky Belt CP
                  Bil: Traxxas Slash 4x4
                  Båt: Princess med Zenoah 26cc
                  01010010010000110100011001000110

                  Kommentar

                  • DrHanke

                    • maj 2006
                    • 5250

                    #234
                    jupp vi var ock rekade för bilbanan för 1:8 samt crawlers så nog kommer det bli bilåka också Det är en klubb med engagerade som erbjöda sig och självklart var de välkommna att fixa till det som de vill ha det

                    Vi har sagt att de som vill göra något får göra det så länge de gör det självständigt. RCFF fokus är ju flygningen och meetinget men alla ska ju vara välkommna så är det fler som har något är det bara att kontakta oss.

                    Något som verkligen skulle vara skoj så finns det FPV piloter som skulle vilja prata och demonstrera hur man själv kan bli FPV pilot så hojta till!
                    Senast redigerad av DrHanke; 2009-05-29, 21:14.
                    //DrHanke

                    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                    Kommentar

                    • DennanHMFK
                      • maj 2006
                      • 1135

                      #235
                      skoj skoj!

                      då kommer min TRX Slash och Monas TRX E-Maxx med... om dom får plats i bilen dvs.
                      prio 1 är att få med flygplan, 2: tält 3: sovutrustning. haha

                      Kommentar

                      • Tobbe O
                        • maj 2006
                        • 1431

                        #236
                        Är det några restriktioner eller får man flya o bullra dygnet runt?

                        Kommentar

                        • MonaHMFK
                          • nov 2008
                          • 115

                          #237
                          finns det mat att köpa där eller någon affär i närheten? skulle behöva el till kylväskan också . kan man få låna lite?:lollypop:

                          Kommentar

                          • Dawson
                            • nov 2007
                            • 60

                            #238
                            Tjenare!
                            En förfrågan, kommer det att finnas 230V uttag så man kan ladda sina accar och sändare? Skydd under tak eller någonting?

                            Kommentar

                            • bokis
                              • maj 2006
                              • 5041

                              #239
                              Jodå,det finns både ström som vi får dela på o mataffärer..
                              Tobbe,vi har sagt att kvällarna är vikta till elflyg så vi inte lever om för mycket..Exakt klockslag får du senare,minns ej exakt.
                              // Bokis

                              ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                              (nu även med biskvier!)

                              Kommentar

                              • wesse
                                • maj 2007
                                • 5864

                                #240
                                Ursprungligen postat av MonaHMFK
                                finns det mat att köpa där eller någon affär i närheten? skulle behöva el till kylväskan också . kan man få låna lite?:lollypop:
                                jag har nog en matbit över till dig Mona:lollypop:

                                Kommentar

                                Arbetssätt...