Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
-
Det finns gott om plats,tyvärr så blir det för gnökigt att hantera förbokningar..
Vi ska försöka att tillhandahålla ett gäng med 220 uttag men kan inte lova att det räcker till alla,vi får väl samsas!!
Finnd det hjärterum så finns det stj** osv..:date:// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
såg..eller hörde från Mona att i AoH så var det en notis om RCFF PangUt2009, stod om bilar också....
kan man knöla med sig två bilar dit också?Kommentar
-
jupp vi var ock rekade för bilbanan för 1:8 samt crawlers så nog kommer det bli bilåka också
Det är en klubb med engagerade som erbjöda sig och självklart var de välkommna att fixa till det som de vill ha det 
Vi har sagt att de som vill göra något får göra det så länge de gör det självständigt. RCFF fokus är ju flygningen och meetinget men alla ska ju vara välkommna så är det fler som har något är det bara att kontakta oss.
Något som verkligen skulle vara skoj så finns det FPV piloter som skulle vilja prata och demonstrera hur man själv kan bli FPV pilot så hojta till!Senast redigerad av DrHanke; 2009-05-29, 21:14.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
skoj skoj!
då kommer min TRX Slash och Monas TRX E-Maxx med... om dom får plats i bilen dvs.
prio 1 är att få med flygplan, 2: tält 3: sovutrustning. hahaKommentar


Kommentar