Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

    #136
    Ursprungligen postat av MonaHMFK
    :sarcastic::sarcastic:
    ohh vad jag längtar efter o se Mona flyga i symbios med kärringarna..yehhh

    Kommentar

    • MonaHMFK
      • nov 2008
      • 115

      #137
      Ursprungligen postat av wesse
      ohh vad jag längtar efter o se Mona flyga i symbios med kärringarna..yehhh
      vi får flyga lite rote med Cubbarna.
      får se vad man tar med mer för kul. någon depronare måste man ju ha med och hoppas för fullt att det inte blåser en massa :sarcastic:
      kul att få rc-nörda lite .

      får man ta med bilar med eller är det strikt flygning som gäller?:secruity:

      Kommentar

      • Ville

        • maj 2006
        • 487

        #138
        Hej!
        Helgen 12 - 14 juni 2009 inbokad.
        Vi syns!

        /Ville
        /Ville
        - Jag vet det jag vet och jag gör vad jag kan -

        Kommentar

        • Mr.Pickle
          • jun 2008
          • 6

          #139
          This sounds like it will be FUN!!
          Hey Ove, Are you Wesse and Slammis going to try to come to JoeNall this year again? It would be a great to have you guys over again! ~~Jack~~

          Kommentar

          • AM
            Debattglad entusiast

            • maj 2006
            • 3464

            #140
            Hello Jack,
            we will not be able to make JN this year - unfortenately. But you are welcome to Sweden and Stockholm 12 - 14'th of June to our Shootout 2009. We hope it will be in the same good style as JN - but in a smaller scale...

            Best Regards
            Ove
            Senast redigerad av AM; 2009-01-18, 11:50.
            Ove (AM) Nielsen

            Kommentar

            • DennanHMFK
              • maj 2006
              • 1135

              #141
              JoeNall.. have seen movies of it.. looks really sweet.
              have to come over sometime to check it out.

              Kommentar

              • DanneG
                webmaster
                RCFF - Administratör
                • jun 2006
                • 671

                #142
                Nu kan ni som redan vet att ni ska kolla anmäla er på www.shootout.nu
                eller klicka på längen längst upp i forumet.

                Ni kan där ladda upp bild på de modeller ni redan nu tänker ha med.
                /Daniel Gustafsson

                Radio: JR DSX9
                Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                Heli: E-sky Belt CP
                Bil: Traxxas Slash 4x4
                Båt: Princess med Zenoah 26cc
                01010010010000110100011001000110

                Kommentar

                • DennanHMFK
                  • maj 2006
                  • 1135

                  #143
                  fixade det nu, men jag vet inte om det funkade.
                  stod inget att de var klart, hamnade på samma sida igen som registreringen var på.
                  med allt ifyllt förutom flygbilderna. :p

                  aja. får väl se, annars göra om göra rätt

                  Kommentar

                  • DanneG
                    webmaster
                    RCFF - Administratör
                    • jun 2006
                    • 671

                    #144
                    Kontrollera så du fyllt i de kravfält som finns + att bildkoden är korrekt.
                    /Daniel Gustafsson

                    Radio: JR DSX9
                    Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                    Heli: E-sky Belt CP
                    Bil: Traxxas Slash 4x4
                    Båt: Princess med Zenoah 26cc
                    01010010010000110100011001000110

                    Kommentar

                    • Gyld
                      • dec 2006
                      • 361

                      #145
                      Ursprungligen postat av DanneG
                      Kontrollera så du fyllt i de kravfält som finns + att bildkoden är korrekt.
                      Jag anmälde mig också, men kom inte med på listan jag heller!

                      /Gyld

                      Kommentar

                      • DanneG
                        webmaster
                        RCFF - Administratör
                        • jun 2006
                        • 671

                        #146
                        har formuläret blivit skickat försvinner det och man får ett meddelande om att det är inskickat
                        /Daniel Gustafsson

                        Radio: JR DSX9
                        Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                        Heli: E-sky Belt CP
                        Bil: Traxxas Slash 4x4
                        Båt: Princess med Zenoah 26cc
                        01010010010000110100011001000110

                        Kommentar

                        • Gyld
                          • dec 2006
                          • 361

                          #147
                          Ursprungligen postat av DanneG
                          har formuläret blivit skickat försvinner det och man får ett meddelande om att det är inskickat
                          Japp! Så blev det för mig i alla fall.

                          Kommentar

                          • DanneG
                            webmaster
                            RCFF - Administratör
                            • jun 2006
                            • 671

                            #148
                            Du är anmäld gyld, du ska ha fått ett mail om detta. Listan uppdaterar jag manuellt
                            /Daniel Gustafsson

                            Radio: JR DSX9
                            Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                            Heli: E-sky Belt CP
                            Bil: Traxxas Slash 4x4
                            Båt: Princess med Zenoah 26cc
                            01010010010000110100011001000110

                            Kommentar

                            • Gyld
                              • dec 2006
                              • 361

                              #149
                              Oki doki.
                              Jag trodde det var en databas eller nåt sånt som uppdaterade sig själv när någon hade anmält sig.

                              Ber om ursäkt!

                              /Gyld

                              Kommentar

                              • DennanHMFK
                                • maj 2006
                                • 1135

                                #150
                                har testat 2gånger till, men får ingen bekräftelse. :(
                                i bästa fall har jag väl skrivit in mig 3gånger nu. haha

                                Kommentar

                                Arbetssätt...