Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
vi får flyga lite rote med Cubbarna.
får se vad man tar med mer för kul. någon depronare måste man ju ha med och hoppas för fullt att det inte blåser en massa :sarcastic:
kul att få rc-nörda lite .
får man ta med bilar med eller är det strikt flygning som gäller?:secruity:Kommentar
-
Hello Jack,
we will not be able to make JN this year - unfortenately. But you are welcome to Sweden and Stockholm 12 - 14'th of June to our Shootout 2009. We hope it will be in the same good style as JN - but in a smaller scale...
Best Regards
OveSenast redigerad av AM; 2009-01-18, 11:50.Ove (AM) NielsenKommentar
-
JoeNall.. have seen movies of it.. looks really sweet.
have to come over sometime to check it out.
Kommentar
-
Nu kan ni som redan vet att ni ska kolla anmäla er på www.shootout.nu
eller klicka på längen längst upp i forumet.
Ni kan där ladda upp bild på de modeller ni redan nu tänker ha med./Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
fixade det nu, men jag vet inte om det funkade.
stod inget att de var klart, hamnade på samma sida igen som registreringen var på.
med allt ifyllt förutom flygbilderna. :p
aja. får väl se, annars göra om göra rätt
Kommentar
-
Kontrollera så du fyllt i de kravfält som finns + att bildkoden är korrekt./Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
har formuläret blivit skickat försvinner det och man får ett meddelande om att det är inskickat/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
Du är anmäld gyld, du ska ha fått ett mail om detta. Listan uppdaterar jag manuellt/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
har testat 2gånger till, men får ingen bekräftelse. :(
i bästa fall har jag väl skrivit in mig 3gånger nu. hahaKommentar

Kommentar