Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vad har du för videosändare?
Tack för propparna förresten, 5040 funkar bättre än 5030. Kört sönder två av dom men beställt en näve från surveilzone, 10-22 dagars leveranstid :/
Jag köpte 20 sist. Om vi träffas kan du få en näve till så du klarar dig tills dom dyker upp.
Vad har du för videosändare?
Tack för propparna förresten, 5040 funkar bättre än 5030. Kört sönder två av dom men beställt en näve från surveilzone, 10-22 dagars leveranstid :/
En sån här kör jag med. Behöver lödas själv men funkar fint.
Fan skoj att se att det finns så många som flyger i Malmötrakten, har precis införskaffat mig en Qav250 och väntar bara på att få komma hem från jobbresan så jag kan påbörja bygget
Fan skoj att se att det finns så många som flyger i Malmötrakten, har precis införskaffat mig en Qav250 och väntar bara på att få komma hem från jobbresan så jag kan påbörja bygget
Kommentar