Maiden DJI F450 Naza
Kollaps
X
-
Det har jag aldrig sagt heller. Har varit väldigt nöjd med deras saker, men att få returnera saker över lag är tråkigt, speciellt när det är 3 saker på 3 ordrar.
Har kontaktat dem och visat lite bilder på hur linsen såg ut när jag tog ut kameran ur kamerahuset.
Edit: Från 60g till 23g på sändaren, det var lätta gram att plocka bort
Har beställt en Bluebeam antenn från ReadyMade, så försvinner ett par gram på enna stora klumpiga antenn också!
Senast redigerad av slaffe; 2012-12-23, 10:14.Kommentar
-
Det är ett filter som gör samma sak som ett Low pass men billigare och enklare.
Kommentar
-
Mer än ett par.
Originalantennen vägde 25 gram och min egentillverkade antenn 7 gram så nästan 20 gram till.Kommentar
-
Kört lite i vardagsrummet för att ställa in gains lite, och märkte att ytterliggare en motor är trasig, samma fel som den förra jag skickade iväg.. Är det överlag dålig kvalité på DJI's motorer eller har jag lyckats få hela veckans kassationskvot? :( 2/4 är alltså trasiga.Kommentar
-
Jag var inte speciellt påläst
Trodde den skulle vara lite liten som en 5,8 men det slog mig sen att så är det inte. Monterade den och det blev jätte bra. Flög FPV för första gången idag och jävlar vilken upplevelse! Mycket härligare än vad jag trott! Väntar på min GoPro bara som jag tänkte köra live ifrån sen. Kör just nu med en liten ccd kamera..
Kommentar
-
betydligt säkrare att köra fpv med ccd kamera, gopro kameror är enligt mig och många andra inte tillräckligt pålitliga för fpvKommentar
-
Varför är dem inte lika pålitliga? har hört att det är lite högre ms och där av lite delay på GoPro, men vad mera är det som är osäkert?Kommentar
-
Batterier som helt plötsligt tar slut under flight , hängningar m.m
Jag har själv varit med om att den slocknat för mig mitt under flight. sådär skoj.
finns oändligt långa trådar om det på diverse siter på nätet.
Är grymt nöjd med mina gopros ända sedan hd1 men jag litar inte en sekund på dom .Kommentar
-
Maiden DJI F450 Naza
Menar du att du fick upp den under flygning? I min EzOSD (TBS) har jag stängt av den automatiska visningen som fungerar fint på flyg men inte för oss som helt plötslig väljer att stå still mitt i luften utan att för den delen landat
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar

Kommentar