Hittade fyrkantrör här:
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Såg att fartreggarna var BK.
Välj andra reglage Leo!..
har testat multistaren i min fpv250.
inge vidare program i dom,de hänger inte med Fc:n..
fick gå ner i fart från fc för o få den flygbar i fpv läge överhuvud taget.. Över halvgas o de hänger inte med i tempo. Fick hem samma regl som markus kör,vilken skillnad!!.. Ska göra en video o lägga upp under helgen..
Men ska du bara hovra o flyga sakta kan dom funka..Kommentar
-
Detta har jag undrat länge, varför bemödar sig hk att utveckla en egen "firmware", när den utomordentliga SimonK redan finns?Kommentar
-
Lite mer busåka.. försökte hålla mig nära backen. Har skruvat en hel del på PI på KK2an nu och den börjar kännas riktigt mysig.
Ska försöka få till stabilare bild bara. Någon jello är det inte, vad beror ryckningarna på tror ni? För hårda gummidämpare mellan skitiga/rena plattan eller kan det vara att FC sitter med kardborre och kan röra sig lite för mycket?
Kommentar
-
Bra lågflygning
Kan tipsa om att många vinklar upp mobiusen så man inte ser så mycket mark.
Hadriez som är populär på youtube tiltar sin Mobius 35grader upp på sin RD230 quad skrev han en gång. https://www.youtube.com/user/hadriezSenast redigerad av Copterdude; 2014-05-10, 11:07.Kommentar
-
Vad är det för längd på de olika plattorna. 220mm är den långa om jag läst rätt men de andra?
Hittat Gf som är 350x150 och funderade på om man får ihop allt på en platta. 1,5mm?//LasseKommentar
-
Lasse, för v1 som jag byggde är det följande
Bottenplattans mått, 156x68
Mellanplattans mått, 220x48
Topplattans mått, 160x46Kommentar

Kommentar