Tänk nu på att det är två plattor av den till skitiga chassit!
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Aha. ja tänkte inte på att det är två st i botten, Då sket det sig.
Men tror det var samma pris som på konrad.//LasseKommentar
-
Jag installerade doPDF och testar att spara ut dxf:en som pdf via den.
Om ni skriver ut denna, dubbelkolla måtten så dom verkligen stämmer!!!!!!!
Bifogade filerKommentar
-
Heh, Blackout behåller jag som den är.Ursprungligen postat av LeoRSåg att designern av ramen lagt upp en v2 mall nån stans på fpvlabb. Kolla den tråden, ladda ner den i dxf form. Sen så googlar du "dxf to png" och vips så har du mall V2 i png
Tänker du bygga en till 250 eller plocka ut organen från din blackout? Blackouten är ju så jäklans snygg!!
Det är snarare så att jag har en tendens att påbörja en massa projekt som sedan väntar på att bli klara. I detta fall funderar jag på att i så fall ha denna som en "krasch-maskin".
Jag har några Cobra motorer på ingång, så jag behöver en ram.
Kommentar
-
Mycket intressant tråd. Jag kommer sannolikt bygga en 250 som min första "riktiga" quad.
En liten synpunkt bara. Det är ingen bra idé att länka till en viss sida i tråden. Varje användare kan välja själv hur många inlägg som visas per sida. Jag har t.ex. max och då finns inte ens en sidan 9. Länka i stället direkt till inlägget så kommer man rätt. Länken finns i siffran, t.ex. #155 som står i övre högra hörnet på varje inlägg. T.ex gissar jag att ovanstående länk avser det här inlägget:UPPDATERING: Bygget av LKTR250 börjar på sidan 9,
http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...r%C3%A5d/page9
Kommentar

Kommentar