FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Nice!
Satt precis och googlade för att se om en sådan fanns ännu
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan någon förklara för mig var motor 5 och 6 ska sitta på den?
Required:6x 1806 class motors6x ESCs6x 5" to 7" props2200~3300mah BatteryFlight controllerRadio systemFPV gear (optional)Kommentar
-
Blev aldrig riktigt nöjd med hur min RD260 flög så flytta över det mesta till Flip260n istället. Dom är exakt lika stora men något gör att flippen har skönare flyt. Ramen är iof stummare då den har dubbelt matrial till armarna så kanske det som gör det.
Lite höstcruising på vanliga stället.. Läskigare att flyga nära träd och buskar nu när det inte är några löv men å andra sidan så får man mindre störningar i bilden då det inte blockar så mycket.
Kommentar
-
Skön flygning! Du täcker ett rätt bra område med farten du håller uppe. Blir ruskigt sugen på att flyga när man kollade på din video. Jag sitter och hoppas på att det sista till mitt bygge dyker upp i veckan och att det är flygväder nästa helg.Blev aldrig riktigt nöjd med hur min RD260 flög så flytta över det mesta till Flip260n istället. Dom är exakt lika stora men något gör att flippen har skönare flyt. Ramen är iof stummare då den har dubbelt matrial till armarna så kanske det som gör det.
Lite höstcruising på vanliga stället.. Läskigare att flyga nära träd och buskar nu när det inte är några löv men å andra sidan så får man mindre störningar i bilden då det inte blockar så mycket.
Kommentar
-
"Lite höstcruising" Dagens understatement. Shit vilket skönt flyt och fart du har på den. Snyggt.Blev aldrig riktigt nöjd med hur min RD260 flög så flytta över det mesta till Flip260n istället. Dom är exakt lika stora men något gör att flippen har skönare flyt. Ramen är iof stummare då den har dubbelt matrial till armarna så kanske det som gör det.
Kommentar
Kommentar