Markus bygger FPV tricopter och quadXcopter
Kollaps
X
-
-
Har du testad http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-win.html ?
Typ konvertera den i en mindre version.Kommentar
-
Vet inte riktigt men något säger mig att det kommer testas någon xvid komprimering relativt snartKommentar
-
lol. av nån anledning har jag haft inlägg #384 framför mig när jag svarade om mpeg streamclip... uff, det måste ha varit en lång dag idag för mig
............
snygg video markus!Kommentar
-
nice. nästan så man minns hur man lekte där när man va liten. lådbilslandet måste funnits där i typ 100 år ?Kommentar
-
Ja det är rätt gammalt nu.. farsans kusin ägde det i några år för kanske en 15-20år sedan.
Farsan fick då i uppdrag att måla upp grejjerna till lådbilslandet, så vi hade lite bilar hemma på verkstadsplan, och även en av karusellerna (slänggungan) som skulle rustas upp. Gissa om det åktes i tid och otid
Nu finns inga karuseller kvar där uppe, bara resterna av ett mini pariserhjul.
Synd att bilarna stod inlåsta, hade varit kul att få med dom på film.Kommentar
-
Spännande
skulle gissa att jag lekte där typ -85 eller nått.
Kul att flyga på en bana så man har något att följa.
Vi hade stuga på ön på den tiden, den är kvar i släkten men har inte varit där sedan 80talet
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2Kommentar
-
Mjae.. har inte synat jättenoga än men mina misstankar är ESC/FC, antingen bugg eller kanske nåt glapp i servokontakt eller liknande. Det är nästan som att den går in i level-mode, dvs en snabb och stabil ändring av attitude, som dessutom verkar helt okalibrerad..
Misstänker mer och mer multiwiit. Startade likdelarna på köksbordet igår och inget fel/ryck/onormalt visade sig på motorerna.
En bruten bom, 3 knäckta proppar, en repig motor, och en ihopknölad nybyggd cloverantenn. Ingen större fara mao.Kommentar
Kommentar