Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Fästen för buntband, kan kanske vara bra ibland. Jag behövde ha en i helgen och designade prompt ihop ett par varianter, en högre och en längre. Kom sedan på att de enkelt kunde modifieras så att fler buntband kan fästas på samma hållare och vips var de klara. De fungerar faktiskt riktigt bra.
Har handlat av Benjamin ett antal gånger. Snabb och smidig är han. Testar Deluxe fiamentet denna gången. Jag kommer förmodligen aldrig köpa filament i Kina igen. http://www.reprap.cc/
Tjena!
Skulle man kunna vattenkyla extrudern? t,ex Magma hotend som normalt måste kylas med fläkt och då riskera att abs printen warpar sig.
Har ej sett något sådant men ej heller letat, var bara något som slog mig när jag höll i extrudern och funderade på när och hur jag ska montera tillbaka den i stället för 0,5mm J-head.
Ser nu att det finns till andra extruders, ska kolla om jag kan fixa på min magma!
Tjena!
Skulle man kunna vattenkyla extrudern? t,ex Magma hotend som normalt måste kylas med fläkt och då riskera att abs printen warpar sig.
Har ej sett något sådant men ej heller letat, var bara något som slog mig när jag höll i extrudern och funderade på när och hur jag ska montera tillbaka den i stället för 0,5mm J-head.
Ser nu att det finns till andra extruders, ska kolla om jag kan fixa på min magma!
Discover the latest in FDM 3D printing extrusion systems from leading supplier E3D. HotEnds, nozzles, and extruders compatible with Prusa, LulzBot, Creality, BIQU, Trilab and more.
This handy tool makes it easy to measure the correct amount of spagetti for 1,2 or 4 servings. As always, if you find it useful a tiny donation goes a long way to show appreciation. :)NOTE: I got the dimensions online and would like feedback whether you find the serving sizes correct or not. NOTE2: It might print better up-side-down since the text has less overhang then. NOTE3: I corrected the labels, before the I & II were mixed up. NOTE4: Dimensions has been updated 2014-09-13
Kommentar