Hej är ny och vill ha hjälp!!
Kollaps
X
-
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar
-
-
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
hmm så är det nästan inte här själv så får jag slita också för att få mer fickpengar jag har jobbat idag att dela ut reklam och de är inte roligt i de här vädret.//Micke BKommentar
-
/ronas kockaya
mfk stratos:thumbup:Kommentar
-
Stackars barn... undrar hur din far tänker när han skickar ut dig att slita i solen denna heta dag. Vore ju bättre han skickat med lite glasspengar och kört ner dig till stranden :sarcastic::sarcastic:
/MartinKommentar
-
hahahaha tyvärr så var de mitt fel att jag börja måste nog ta sommarlov snart från de :sarcastic: Han har inte råd längre att ge mig glasspengar :(//Micke BKommentar
-
Nä just det alla mina pengar går oavkortat till mina nya roliga projekt :icon_butt:
Ahh Fokker dr1 ohhhh Piper pawne on floats. :lollypop:/Matte
-
Bara att gå in på http://www.utdelare.s-post.se/Vaelkommen
varning!! man får inte mycket pengar av de.
Sen måste man va en viss ålder kommer inte ihåg vilken//Micke BKommentar
Kommentar