Någon mer som förbeställt Jeti DS-16? Har sett att DC-16 sålt i många exemplar och verkar bli poppis, den är dessutom riktigt bra att ha att göra med. Robust och tydlig i programmeringen, men inte rätt för mig som flyger med tummarna. Själv väntar jag alltså spänt på den handhållna varianten som då heter DS-16.
Jag har under alla år kört JR och därför inte riktigt gillat utvecklingen mot plastigare sändare. Sneglage själv på DX18 från Spektrum, men den är nästan mera plastig än DX8:an. Många väljer idag att ge även sina flaggskepp ett plastigt intryck. Många av de större märkena går därför bort för mig. Så det hade inte gjort ont om DS-16 kom ut på markanden snart nu :-)
En fördel är också att man relativt enkelt kan föra in nya funktioner i mjukvaran genom att önska dessa hos Jeti. Är det en bra idé så kommer den med

Accelerometerstyrning av Quad med DS-16
"Allt" skall vara billetfräst i aluminium
Även spakar, switchar och vred
Jag har under alla år kört JR och därför inte riktigt gillat utvecklingen mot plastigare sändare. Sneglage själv på DX18 från Spektrum, men den är nästan mera plastig än DX8:an. Många väljer idag att ge även sina flaggskepp ett plastigt intryck. Många av de större märkena går därför bort för mig. Så det hade inte gjort ont om DS-16 kom ut på markanden snart nu :-)
En fördel är också att man relativt enkelt kan föra in nya funktioner i mjukvaran genom att önska dessa hos Jeti. Är det en bra idé så kommer den med

Accelerometerstyrning av Quad med DS-16
"Allt" skall vara billetfräst i aluminium
Även spakar, switchar och vred

Kommentar