Jeti DS-16
Kollaps
X
-
----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

-
Kommentar
-
Enligt den här handlaren ska den väga som min DC, men det låter tungt eller så är det jag som blivit stark
Jag ska kontrollväga min när jag kommer hem.
--
SKommentar
-
Tyvärr har Europa tydligen blivit nedprioriterade vad gäller DS-16 då USA tydligen får första tjing om man skall tro den smått märkliga personen på Esprit USA om jag inte missförstår honom...
Förhoppningsvis så har HAB bra kontakt med Jeti o kan få fram dessa snabbt ändå.
Kommentar
-
Jag hoppas på HABs kontakter och leverans så fort de är färdiga. Det verkar ju inte speciellt långt bort nu.Tyvärr har Europa tydligen blivit nedprioriterade vad gäller DS-16 då USA tydligen får första tjing om man skall tro den smått märkliga personen på Esprit USA om jag inte missförstår honom...
Förhoppningsvis så har HAB bra kontakt med Jeti o kan få fram dessa snabbt ändå.
Kommentar
-
HAB-Tomas besökte Jeti här om dagen och fick då lovat leverans den 1:e mars. Han kände även på sändaren och menar på att den känns uppenbart liten, inte alls så stor som den ger intryck av på bilderna som finns. Jeti hävdar själva att Europa prioriteras! Det är inget forumrykte utan direkt från Jeti själva.Kommentar
-
Trevliga nyheter! Inte så långt kvar då med andra ord:lollypop:.HAB-Tomas besökte Jeti här om dagen och fick då lovat leverans den 1:e mars. Han kände även på sändaren och menar på att den känns uppenbart liten, inte alls så stor som den ger intryck av på bilderna som finns. Jeti hävdar själva att Europa prioriteras! Det är inget forumrykte utan direkt från Jeti själva.Kommentar
Kommentar