Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Grattis till premiären. Jag har själv varit och flugit idag. Det måste vara skönt att ha gjort premiären så nu kan du ägna hela vintern år inredning med detaljer.
Grattis till premiären. Jag har själv varit och flugit idag. Det måste vara skönt att ha gjort premiären så nu kan du ägna hela vintern år inredning med detaljer.
/Ulf
Tack, Ulf!
Jo, ganska skönt att ha det avklarat, faktiskt... Ett bra avslut på säsongen, tycker jag
Den är så granner, så granner, både på marken och i luften!
Även om jag är notorisk hatare av "dussinkärror", så kan jag inte låta bli att instämma i hyllningskören, framförallt när jag vet hur mycket funderande, arbete, svett (?) och tårar det ligger bakom ett sådant projekt.
Lyckan är fullständig när man har nått till vägs ände, och får se sin fina skapelse i lufthavet... eller hur??
Den är så granner, så granner, både på marken och i luften!
Även om jag är notorisk hatare av "dussinkärror", så kan jag inte låta bli att instämma i hyllningskören, framförallt när jag vet hur mycket funderande, arbete, svett (?) och tårar det ligger bakom ett sådant projekt.
Lyckan är fullständig när man har nått till vägs ände, och får se sin fina skapelse i lufthavet... eller hur??
Visst känns det speciellt när man får se skapelsen lyfta och, framförallt, landa i ett stycke, efter allt jobb man lagt ner..
Bara att njuta av tillvaron o se fram emot våren
Tack, Thomas!
Sådana här byggen får en att skämmas för sina egna byggen! :concern:
Grattis till premiären! Såg riktigt vackert ut.
Tror inte att du har ngt att skämmas över??
Detta bara bevisar att även en glad amatör, som jag, kan få ihop en byggsats Det lär nog bli fler, vad det lider?
Tack, Oskar!
Kommentar