Jag ger 10/10 poäng snyggt
Lockheed Super Constellation
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Gurun är strängt upptagen med att karva o snida så jag får väl svara i hans ställe: Tack Jörgen! Oooooompa: https://picasaweb.google.com/1036070...CMHm3o6E6tTGCg# Byggsatsen heter Imara o kommer från Cornwall models.// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Imara Bogserare
Hallå Ompa.
Kul att det finns folk som inte bara stirrar sig blinda på flyg när det finns så mycket annat kul oxå.
Här kommer lite mer bilder "in action" taget av min HOVFOTOGRAF Bokström. En jäkel på att hantera kameran !.
https://picasaweb.google.com/1036070...ndavik20130530#Kommentar
-
Sommaren har ilat förbi i expressfart men Spillerboda SkunkWorks har inte legat på latsidan!
VD:n har växlat mellan olika projekt men närmar sig nu finalen på Connien,lite bilder:
Inte ett öga e torrt härhemma..
Tycker att jag kan visa ett par bilder på Guru och ett båtbygge som har pågått parallellt:
Mycket jobb återstår men nästa vår verkar vara ett realistiskt mål för projektet,återkommer med mera bilder vad det lider..Senast redigerad av bokis; 2013-09-10, 16:29.// Bokis
-
Kommentar
-
Nejdå Lelle men jag tyckte att den där ljuvliga Skärgårdskryssaren förtjänade att ses,den är Conniens motsvarighet med segel,linjeskön som få..
Jag har idag dammsugit England på Aluclad,ett samtal till flair så fick jag vilka affärer i England som kunde tänkas ha på lager(som hade beställt i mängder) och tredje samtalet så fick jag napp så Guruns sug efter mera Alu(det går åt en del!)
kommer förhoppningsvis att stillas..
Ansvaret som materialförvaltare kan inte tas lätt på!// Bokis
-
Den här connien kommer att bli en riktig skönhet det syns redan nu!
Vad det gäller skärgårdskryssaren så gäller samma sak för den. Den har ju väldigt vackra linjer!
GöranKommentar
-
Kommentar

Kommentar