Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
12-13 sek/m är ännu bättre...
Blåser det ordentligt kan man ju alltid flyga hang!
True story bro!
Jag har landat på 20cm (med flit) med den stora EPP-FPV'n, med Bixlern lyckades jag landa backandes (med flit).
Vind är sällan problemet, det är turbulensen :rolleyes:
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Äntligen får jag användning för ett gammalt landställ jag haft liggande i gömmorna nå'ra år.
[ATTACH=CONFIG]33642[/ATTACH]
Att bygga en modell som du gjort Thomas kräver sin man, speciellt som dina tankar och idéer vid valet av modell var att få användning för ett ”gammalt” landningsställ, helt klart imponerande.
Med förhoppning att du visar upp modellen på ”Gräddhyllan” för allmänt beskådande under Ripaveckan, ställer jag in mig i ledet, och gratulerar till ett snyggt och annorlunda bygge.
:1wav::1wav:
Ripa Mfk Välkommen till Ripa MFK, din modellflygklubb på nätet. Läs våra inspirerande artiklar, se våra senaste flygningar och upplev gemenskapen. Vi ses på fältet flera gånger om året! Säsongen […]
Tro inte på allt du hör,
det finns alltid tre sidor på varje historia,
din, deras, och den sanna
Javafan, Jakar å Extror å Cubbar i all ära, men det går minst 17 på dussinet av dom! Flyger bra gör dom också. Men kul med lite annorlunda modeller trots allt...
Kommentar