Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu är hon i stort sett färdig, första motorstart o lite taxningar på Söderhamnsträffen i helgen.
Nu återstår lite justeringar o ett servobyte innan det är klart för provflygning.
Länk till video:
Min kärra en bit in i filmen, men hela filmen är kanon:
Det var jätte kul att få se denna bjässe på Söderhamnsträffen. Kul du fick taxa lite och känna på motorn. Den lät nästan som originalet. Skall bli spännande att få se henne lyfta. Stay Safe.
Fantastiskt vacker verkligen, vilka otroliga detaljer. :applouse:
Flög upp till Härnösand/Myran med familjen nu under semestern, kände det hade varit kul att komma och kolla på den fina skapelsen när vi var där. Men med respekt för pandemin och jag ej var fullvaccinerad (ville inte riskera dra med mig något till er) så kände jag att det är bättre att avvakta. När och vart blir det maiden?
Hej, första flygningen blir nog i Söderhamn, inget datum är bestämt. Jag väntar på en ny servoprogrammerare, efter
den kommer så blir det när vädret, flygplatsen och nerverna alla kommer i fas.:icon_lol:
Igår blev det en lyckad första och andra flygning på F15 Söderhamn
Bildkvaliten på videon via messenger är inte bra men skickar den ändå.
När jag får orginalfilerna så blir det bättre.
Kommentar