Det ser bra ut och nya lasern står i hörnet och myser. Imponerande att du får hållas inne, själv är jag förvisad till ett skjul bakom garaget.
Mig 29
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
-
Lite bortskämd är man Daniel, tur är väl att frugan oxå grejar här hemma....Hon målar Tavlor I köket som du kanske ser I bakgrunden...Kommentar
-
Kreativa familjen!
Du får träna dottern i att laga vingar.
Den i förgrunden ser ut att vara lite skrynklig i klädseln?
// Mats WFlygsmurfenKommentar
-
Flygsmurfen, det där med trasig vinge....Hände en liten olycka då jag fått hem min nya Radiokontroll, var så sugen att få prova den så jag starta upp min RQ-7 hemma "med propellern på". Tröck på en knapp (testa all servos) på radion och fanstyket drog iväg med full throttle rätt I väggen. Passerade sina egna vingar på vägen och trasa sönder dom med proppen.
Har dock lärt mig läxan att inte starta nått radiostyrt inomhus med props på =)Kommentar
-
Kommentar
-
Va i helsike har du hittat för radio som har en så genomkorkad "Destroy"-knapp? :-DFlygsmurfen, det där med trasig vinge....Hände en liten olycka då jag fått hem min nya Radiokontroll, var så sugen att få prova den så jag starta upp min RQ-7 hemma "med propellern på". Tröck på en knapp (testa all servos) på radion och fanstyket drog iväg med full throttle rätt I väggen. Passerade sina egna vingar på vägen och trasa sönder dom med proppen.
Har dock lärt mig läxan att inte starta nått radiostyrt inomhus med props på =)www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Woah! Gemini vill vi ju se byggtråd på. :-D
Var nära på att köpa en sån för nåt år sedan men det var väl säkert överskottet av RC-projekt som stoppade inköpet.
Men det blev en hel del annat UAV istället.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Helt rätt Flygsmurfen, man vet aldrig vad man får nu för tiden....Började bra igår, var lite övertänd på att få prova edf:arna....Lyckades koppla lite fel å brände upp 80A ESC och motagaren...De rök en hel del i lgh igår....Frun var inte så glad över bränd elektronik lukten som spred sig in i sovrummet...=)
//Lars LuleåKommentar
-
Vet hur det känns.
Är okrönt expert på att mana fram "dyra vita röken".
Tur att du har tid på dig att fixa nytt då?
Bara att ta nya tag :-)
// Mats WFlygsmurfenKommentar

Kommentar