Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag hoppas att ni har förstått att detta är inget 100% skala projekt. Utan allt det där skala arbetet det sparar jag till nästa version i projektet. Så därför kommer jag inte att bygga någon cockpit inredning eller att monteras någon pilot. Denna kärra skall bara flygas för träningens skull. Så därför har jag bara målat inredningsfärgen. Jag använder WarbirdColors färg. Och här har den bara penslats på. Det skall på ett lager till.
Kabinhuven har klippts till så att den passar bra. Jag kommer att göra kabinhuvsramen av FliteMetal som är ett suveränt material för det ändamålet. På nästa version av det här projektet så kommer jag att klä hela planet med FM.
Det kommer en tråd till om nästa Vampire. Och den har fått vänta lite längre. Men den kommer att få vänta ytterligare en tid då det finns ett eller två stora byggen (plus ett eller två små) som skall klämmans in däremellan.
Suck.
Och en annan har knappt tålamod att smälla ihop en ARF.
Beundrar era byggen och framförallt det tålamod man måste ha för att ens börja prata om nästa projekt.
Lika tjusigt som alltid Sweeper, ser fram emot nästkommande trådar.
En som knappt har tålamod att vänta på tråduppdateringar.
Suck.
Och en annan har knappt tålamod att smälla ihop en ARF.
Beundrar era byggen och framförallt det tålamod man måste ha för att ens börja prata om nästa projekt.
Lika tjusigt som alltid Sweeper, ser fram emot nästkommande trådar.
En som knappt har tålamod att vänta på tråduppdateringar.
/Lasse
Halva nöjet är ju att planera alla projekten! :lol:
Protest! PDT_Armataz_02_13
Om det nu ska in en pilot, oavsett kön. Så kräver jag en cockpit med inredning. Massor av mätare och knappar. PDT_Armataz_02_23
Kommentar