Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej alla,
Modellerna skeppas i veckan. Jag har haft problem med pluggen till min huv, därav väntetiden. Nu är iaf den nya klar coh så fort jag dragit era huvar går paketen iväg.
Jag ber så mycket om ursäkt för att det dragit ut på tiden men jag hoppas att ni har överseende med detta.
Ps, var det någon som var på F11 i lördags? Såg ni 39 roten? Såg ni den som svängde över publiken? Gissa vem...
Hej alla!
Har hamnat i vad man kan kalla en liten ekonomisk knipa efter lägenhetsköp så mitt byggande kommer ligga nere ett tag framöver. Om det är någon som inte han beställa av Marcus och är intresserad så är min byggsats (tyvärr) uppe för överlåtelse :(. Skall betala resterande 1000:- till Marcus nu i veckan när lönen dimper ner men det är onödigt att han skickar den till mig om det är någon annan som vill köpa den.
Hör av er!
Hallåj,
Jag visade ju lite bilder i Viggen-tråden från hantverksmässan som precis avslutats här uppe... Självklart fotades min JAS oxå. Bara att luta er tillbaka och börja dregla:aetsch:
Er kommet godt igang med byggingen av dette settet, og har noen spørsmål om lys på modellen.
Har sett på endel bilder av flyet og kommet fram til følgende.
Landingslys; i luke til fremre landingshjul.
Rødt ; venstre side luftinntak.
Grønt ; høyre side luftinntak.
Hvit ; bak på "radarvarsler", og begge sider bak vinger ved utblåsrør.
Kan ikke se at det er noe på vingespisser.
Noen som kan bekrefte dette?
Og hva er fast lys og strobe?
Kommentar