Vad trist och nej jag vill inte löda något pyttelitet o pilligt. Är inte riktigt kompis med lödkolven än.
Tja, mitt osäkra och ytterst okunniga svar är att Multiplex inte ville sätta dit en extra knapp på sändaren och som det står i manualen "Moderna gasreglage för elektriska motorsystem, behöver inte någon trimfunktion då de justerar sig automatiskt efter gasspakens rörelse".
Det är antagligen därför den ligger på trotteltrimmen.
Tja, får väl köra på den gamla fina devisen: Adapt and overcome!
Tja, mitt osäkra och ytterst okunniga svar är att Multiplex inte ville sätta dit en extra knapp på sändaren och som det står i manualen "Moderna gasreglage för elektriska motorsystem, behöver inte någon trimfunktion då de justerar sig automatiskt efter gasspakens rörelse".
Det är antagligen därför den ligger på trotteltrimmen.
Tja, får väl köra på den gamla fina devisen: Adapt and overcome!




Kommentar