Jo. Har nog kikat på Lightbridge med. Men tänkte inte jag skulle lägga 11 000:-. Är bara ute efter en så bra bild som möjligt med en bra kamera för lite rimliga pengar. Lightbridge har väl lite monopol just nu för jag känner inte till någon annan HD länk som ligger ute nu. För lite "normala" pengar.
NY PRODUKT: Rangevideo Headplay HD
Kollaps
X
-
-
Återupplivar tråden.
Jag kör med FS Predator V2 för tillfället och fick möjlighet att testa ett part Dom v2. Jösses, vilket uppvaknande.
Jag vet att dessa Headplay ännu inte har kommit ut på marknaden, men tror ni att de är ett bra alternativ mot Dom v2? Rätt stor skillnad i pris.
Kommentar
-
Kommentar
-
Mity personliga tips är denna kamera. Billig och mycket för pengarna, http://www.securitycamera2000.com/pr...-Menu-DNR.html
Sändare beror lite på vad du ska använda den till, jag kör med en billig 200mw boscam.Kommentar

Kommentar