NY PRODUKT: Rangevideo Headplay HD

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johansson939
    • okt 2013
    • 23

    #46
    Jo. Har nog kikat på Lightbridge med. Men tänkte inte jag skulle lägga 11 000:-. Är bara ute efter en så bra bild som möjligt med en bra kamera för lite rimliga pengar. Lightbridge har väl lite monopol just nu för jag känner inte till någon annan HD länk som ligger ute nu. För lite "normala" pengar.

    Kommentar

    • kronblom
      • maj 2012
      • 319

      #47
      Återupplivar tråden.

      Jag kör med FS Predator V2 för tillfället och fick möjlighet att testa ett part Dom v2. Jösses, vilket uppvaknande. Jag vet att dessa Headplay ännu inte har kommit ut på marknaden, men tror ni att de är ett bra alternativ mot Dom v2? Rätt stor skillnad i pris.

      Kommentar

      • Boopidoo

        • dec 2008
        • 1937

        #48
        Om man kan acceptera storlekenstorleken samt avsaknad av DVR och HT så tycker jag att dessa slår FS googles på allt.

        Kommentar

        • Jorgen
          • feb 2013
          • 777

          #49
          Vågar någon gissa på när de finns att köpa?

          Det börjar bli lite akut för min del.

          Kommentar

          • Boopidoo

            • dec 2008
            • 1937

            #50
            Om du beställer nu borde du ha dem hemma inom en månad om allt går bra med produktionen. Just nu väntar de på någon del bara, resten har nog anlänt.

            Kommentar

            • Timtimtim
              • apr 2012
              • 838

              #51
              Vad beror prishöjningen på?

              Kommentar

              • Boopidoo

                • dec 2008
                • 1937

                #52
                Ingen egentlig prishöjning, däremot så såldes första omgången till ett uttalat lägre pris. Det här är normalpriset som bestämdes innan pre-sale startade. Sen lade de väl till en rabatt för att locka antar jag.

                Kommentar

                • kronblom
                  • maj 2012
                  • 319

                  #53
                  Är det Headplay själva samt GetFPV som säljer de? Eller finns det något inom EU?

                  Kommentar

                  • Boopidoo

                    • dec 2008
                    • 1937

                    #54
                    GetFPV har som jag har förstått fått första tjing på den första omgången (samt Headplay). Men jag känner till några Europeiska butiker som ansökt om att få sälja men jag vet hur det har gått med detta.

                    Kommentar

                    • Jorgen
                      • feb 2013
                      • 777

                      #55
                      Då var det beställt från GetFPV. Nu är det bara att hålla tummarna.

                      Kommentar

                      • Arfide
                        • mar 2015
                        • 71

                        #56
                        Ursprungligen postat av Jorgen
                        Då var det beställt från GetFPV. Nu är det bara att hålla tummarna.
                        Hoppas på snabb leverans, vill gärna se de i action

                        Kommentar

                        • Arfide
                          • mar 2015
                          • 71

                          #57
                          Vid användning av headplay, vilken kamera / sändare rekommenderas? Kliar i fingrarna..

                          Kommentar

                          • Boopidoo

                            • dec 2008
                            • 1937

                            #58
                            Jag kommer att använda mina vanliga sändare på 5.8GHz (dvs diverse Boscam, FlySight mfl). Kameror är samma sak, kommer att använda det jag redan har.

                            Kommentar

                            • Arfide
                              • mar 2015
                              • 71

                              #59
                              Ursprungligen postat av Boopidoo
                              Jag kommer att använda mina vanliga sändare på 5.8GHz (dvs diverse Boscam, FlySight mfl). Kameror är samma sak, kommer att använda det jag redan har.
                              Jag som är helt ny på FPV och står utan både sändare och kamera, har du tips på nått prisvärt?

                              Kommentar

                              • finnen
                                • mar 2009
                                • 148

                                #60
                                Mity personliga tips är denna kamera. Billig och mycket för pengarna, http://www.securitycamera2000.com/pr...-Menu-DNR.html

                                Sändare beror lite på vad du ska använda den till, jag kör med en billig 200mw boscam.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...