NY PRODUKT: Rangevideo Headplay HD

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jorgen
    • feb 2013
    • 777

Det kan vara värt att notera den nya "Wide voltage range" versionen: http://www.securitycamera2000.com/pr...PV-Camera.html

Om jag inte hade haft flera vanliga PZ0420 kameror så skulle jag provat en sådan.

12v matningsspänning är alltid lite trassligt. 5-17v känns lite bättre då man kan driva via filter direkt från 2-4S eller från sändarens 5v matning.

Kommentar

• Boopidoo

• dec 2008
      • 1937

Kommentar

• ulwur
        • nov 2013
        • 119

Såg på GetFPV att de uppdaterat leveransinformationen. Gissa vem som beställde den 23:e...

Kommentar

• kronblom
          • maj 2012
          • 319

Oj. Undrar hur specifikt det datumet är. Beställde 22:e 23.58 svensk tid.

Kommentar

• Henke.a
            • maj 2013
            • 201

De verkar få bra omdömen!

Skywalker 1900
            Bixler 2

Quads i lite olika storlekar

Kommentar

• stone4x4
              • okt 2014
              • 12

Synd bara att de inte gjorde en jämförelse med fatshark utan lät någon random kille testa som flyger med quanum annars..

Kommentar

• Copterdude
                • maj 2012
                • 1269

Ursprungligen postat av stone4x4
                Synd bara att de inte gjorde en jämförelse med fatshark utan lät någon random kille testa som flyger med quanum annars..
                Mm, tycker dom borde ha testat mer utförligt. I videon fick man inte nå vidare intryck mer än att dom är bättre än quantum för $30 vilket inte säger speciellt mycket. Får hoppas dom gör en riktig review sen med mer utförliga test.

Kommentar

• ulwur
                  • nov 2013
                  • 119

Tror inte det kommer något mer från FliteTest, de går ju inte så grundligt till väga tycker jag. Ser mer fram emot om Bruce Simpson får sätta klorna i dem.

Kommentar

• Henke.a
                    • maj 2013
                    • 201

Ursprungligen postat av ulwur
                    Ser mer fram emot om Bruce Simpson får sätta klorna i dem.
                    Det gör jag med
                    Skywalker 1900
                    Bixler 2

Kommentar

• Boopidoo

• dec 2008
                      • 1937

Hmm, det kommer nog inte att inträffa såvida han inte köper dem själv. Jag väntar fortfarande på en ingående review av den RVJET som skickades för tre år sen. Jag gillar Bruce's reviews men skulle aldrig själv skicka nåt då det är extremt osäkert om han kommer att leverera.

Flitetests sk review gjorde mig besviken, dels pga uppenbara faktafel men även för att de inte jämförde mot annat än de mot billiga Quanum. De menade att HPHD skulle vara ett steg mellan billiga Quanum och dyrare Fatshark men utvecklade det inte så mycket. Nästan som att de inte ville ställa dem mot varandra. Rent prestandamässigt så ligger ju dessutom HPHD en bra bit över Fatsharks bästa brillor.

Kommentar

• ulwur
                        • nov 2013
                        • 119

Bruce brukar ju skryta om att han inte testar saker han inte köpt för egna pengar för att garantera oberoende omdömen. Vet inte hur han lever upp till det med tanke på att han fick ett lyx paket med qav250 av GetFPV, visserligen gjorde han väl ingen test på den men han har ju haft med den i många episoder.

Kommentar

• Henke.a
                          • maj 2013
                          • 201

Just RVJETen är jag med besviken på att han aldrig genomförde, han nämnde den i nån episod men sen va det inte mer..
                          Anledningen att jag länkade Flite tests video va för att visa på att de får uppmärksamhet, sedan kan jag tycka att många av deras så kallade reviews är bristfälliga :(
                          Skywalker 1900
                          Bixler 2

Kommentar

• Boopidoo

• dec 2008
                            • 1937

Ursprungligen postat av ulwur
                            Bruce brukar ju skryta om att han inte testar saker han inte köpt för egna pengar för att garantera oberoende omdömen. Vet inte hur han lever upp till det med tanke på att han fick ett lyx paket med qav250 av GetFPV, visserligen gjorde han väl ingen test på den men han har ju haft med den i många episoder.
                            Ja, det är ju lustigt om man går med på att testa och sen inte gör det och dessutom skryter om att han inte gör det. Det fanns inga som helst krav på att hans review skulle vara okritiskt bara att den skulle göras. Jag tror att sanningen är att han av någon anledning inte hade lust, men då ska man inte ta emot saker och gå med att testa. Den hade nu i efterhand varit bättre om han hade skänkt bort den till någon annan att testa.

Jaja, man lär sig av sina misstag. Nu är ju inte jag Vova men jag tror inte att ni ska se fram emot någon review av HPHD av Bruce.

Kommentar

• ulwur
                              • nov 2013
                              • 119

Slipping Shipping

Oh no. Mer förseningar..
                              Klicka på bilden för större version

Namn: slipping Shipping dates.png
Visningar: 1
Storlek: 23,8 KB
ID: 504867

Kommentar

• kronblom
                                • maj 2012
                                • 319

Jösses vilket drama som pågår på FVPLab och RCGroup kring dessa.

Kommentar

Arbetssätt...