FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Roligt att se lite från marken
Tack!
--
S
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2Kommentar
-
Oj vad stabil Oktan ser ut att vara, rolig att se från annan vinkel och dessutom från andra sidan dammen.
Balsa regnDS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Det börjar dra ihop sig!
Det ser ju lovande ut på Söndag men det har väll säkert hunnit ändra sig 10ggr innan det är dags
Föresten här är lite inspiration till kommande träffar:
Vi besökte betongfabriken i Klagshamn i Lördags och där va riktigt läckert.Kommentar
-
Kanske något nytt projekt att FPV:a på/i?
Alla byggnader verkar häftiga, hur kom ni in, med guide eller bara traskade in på eget bevåg, hoppas på det sista? Mer spännande då.
Med oktan yr man väl upp gammalt damm, som gör en sjuk eller svimmar och slår i skallen på något olämpligt.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Som sagt, det ser ut som att det kan gå att flyga i helgen även om det ser ut att vara lite vind (5 m/s), sol och 19 grader
Vi "spikar" den 5 maj, jag kommer att vara där från 10, plockar med mig lite kol för att grilla en korv eller två.
--
SKommentar
-
Tyvärr är jag bortrest i helgen , men ni får ha det så trevligt
så hänger jag på då istället nästa gång
Bor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
Två av mina töser fyller år denna helg , så jag har blivit grounded.
Vi får se om jag kan komma loss.
-
Med lite flyt kan jag oxo hänga med på träffen nu på söndag. Var med på den första fpv träffen i malmö men sedan har det inte blivit mer. Har kört lite formationsträning med en annan fpv kompis ett par gånger nu, skitsvårt men hur skoj som helst. Här är lite filmer från våra träffar.
Det intressanta börjar vid 10:00 och varar till slutet av filmen, 1minut och 40sek senare
Och detta klippet är det 03:00 som gäller, en riktig "flyby" [måste ses]
Kommentar
-
Snyggt!Med lite flyt kan jag oxo hänga med på träffen nu på söndag. Var med på den första fpv träffen i malmö men sedan har det inte blivit mer. Har kört lite formationsträning med en annan fpv kompis ett par gånger nu, skitsvårt men hur skoj som helst. Här är lite filmer från våra träffar.
Det intressanta börjar vid 10:00 och varar till slutet av filmen, 1minut och 40sek senare
Försökte mig på lite följa john på fältet häromdagen ochså.. Det är ganska lurigt att komma nära nog men ändå hålla sig på säkert avstånd
Vi kanske kan kan försöka oss på lite formation på söndag? Jag plockar med mig vingen ochså.
Resultat från fältet (runt 1:14):
Kommentar
Kommentar