Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nyroth
    • maj 2006
    • 721

    #121
    Ursprungligen postat av bokis
    Utan trafik så är det ca 1 timmes körning mellan fälten i lagom fart..Synd att den hamnade denna helg IMAC tävlingen,hade varit skoj o haft fler helger med modellflyg i stockholmsområdet men underliga äro herrens vägar..
    Hej,
    Jo visst är det trist när flera bra evenemang samanfaller på en helg.
    Just i detta fall vet jag dock att Tullinge hade att välja på att ta ett datum sent i Augusti/September eller denna helg i Juni, dom valde denna helg så att alla nya IMAC vänner (och det är ganska många) i Stockholm med omnejd kunde få blodad tand i början av säsongen, hellre än som sista tävling i Augusti/September.

    Men med tanke på att RCFF shootout börjar redan på Fredagen så skulle jag nog sätta en slant på att det kommer dyka upp en hel del IMAC folk då.

    Vänliga hälsningar,
    Nyroth

    Kommentar

    • _Nik_
      • maj 2006
      • 186

      #122
      Det börjar vara för mycket träffar man vill på nuförtiden :-) För oss heliflygare så krockar det med den helgen det brukar vara storträff uppe i Graninge :-(

      /Nik

      Kommentar

      • Tobbe O
        • maj 2006
        • 1431

        #123
        Ursprungligen postat av _Nik_
        Det börjar vara för mycket träffar man vill på nuförtiden :-) För oss heliflygare så krockar det med den helgen det brukar vara storträff uppe i Graninge :-(

        /Nik
        Jag ska prata med Sören så att han lägger Helimeetingen ett annat datum:icon_butt:

        Kommentar

        • EPG
          • jul 2006
          • 325

          #124
          Oj!
          Detta hade jag missat totalt!
          Ska självklart försöka ta mig dit hoppas bara att de inte planerar nån revision till den tiden.

          Lite synd att det inte fanns asfaltsbana tycker jag nog dock!

          Kommentar

          • Slamsugaren
            • okt 2007
            • 286

            #125
            Lite synd att det inte fanns asfaltsbana tycker jag nog dock![/quote]
            Du måste våga lämna det där svarta moset och gå vidare,ut på DET STORA GRÖNA:sarcastic:

            Kommentar

            • wesse
              • maj 2007
              • 5864

              #126
              Ursprungligen postat av Slamsugaren
              Lite synd att det inte fanns asfaltsbana tycker jag nog dock!
              Du måste våga lämna det där svarta moset och gå vidare,ut på DET STORA GRÖNA:sarcastic:[/quote]

              klokt talat Slammis skit i det svarta moset :sarcastic::sarcastic::sarcastic:

              Kommentar

              • EPG
                • jul 2006
                • 325

                #127
                Ursprungligen postat av Slamsugaren
                Du måste våga lämna det där svarta moset och gå vidare,ut på DET STORA GRÖNA:sarcastic:
                Får man fråga vem det var som inte ville flyga sin Harmony i Ålem eftersom att asfalt saknades?

                Kommentar

                • wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

                  #128
                  Ursprungligen postat av BeFaster
                  Får man fråga vem det var som inte ville flyga sin Harmony i Ålem eftersom att asfalt saknades?

                  nej till moset! :sarcastic: inget mos! :sarcastic: nej till moset:sarcastic:

                  Kommentar

                  • EPG
                    • jul 2006
                    • 325

                    #129
                    Vill du inte ha grädde på moset du som är så förtjust i semlor?

                    Kommentar

                    • MonaHMFK
                      • nov 2008
                      • 115

                      #130
                      Kan det inte vara dags snart! vill också flyga cub:crazy_pilot:. Blev Cub-tant på julafton. visseligen är den inte ihopsatt men snart.:sarcastic:
                      Senast redigerad av MonaHMFK; 2009-01-16, 19:38.

                      Kommentar

                      • bokis
                        • maj 2006
                        • 5041

                        #131
                        Skruva ihop den! Du kommer väl o flyger den i Vallentuna?:dance3:
                        Om den inte är klar så kan du få låna en av mig!:cheers2:
                        Vi har gott om dem här!
                        // Bokis

                        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                        (nu även med biskvier!)

                        Kommentar

                        • MonaHMFK
                          • nov 2008
                          • 115

                          #132
                          Ursprungligen postat av bokis
                          Skruva ihop den! Du kommer väl o flyger den i Vallentuna?:dance3:
                          Om den inte är klar så kan du få låna en av mig!:cheers2:
                          Vi har gott om dem här!
                          klart jag kommer. måste visa att kärringar också kan flyga:feminist:
                          vi är en minoritet.:lollypop:


                          det är ju en ARF men jag måste sätta ihop den själv. jag har så många projekt att göra samtidigt.:banghead:

                          Kommentar

                          • DanneG
                            webmaster
                            RCFF - Administratör
                            • jun 2006
                            • 671

                            #133
                            Ursprungligen postat av MonaHMFK
                            klart jag kommer. måste visa att kärringar också kan flyga:feminist:
                            vi är en minoritet.:lollypop:


                            det är ju en ARF men jag måste sätta ihop den själv. jag har så många projekt att göra samtidigt.:banghead:
                            Både hanke och bokis har visat det redan, kan däremot va kul att se riktiga tjejer flyga!
                            /Daniel Gustafsson

                            Radio: JR DSX9
                            Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                            Heli: E-sky Belt CP
                            Bil: Traxxas Slash 4x4
                            Båt: Princess med Zenoah 26cc
                            01010010010000110100011001000110

                            Kommentar

                            • Sigun
                              • aug 2007
                              • 3942

                              #134
                              LOL :sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarca stic::sarcastic:

                              Kommentar

                              • MonaHMFK
                                • nov 2008
                                • 115

                                #135
                                Ursprungligen postat av DanneG
                                Både hanke och bokis har visat det redan, kan däremot va kul att se riktiga tjejer flyga!

                                :sarcastic::sarcastic:

                                Kommentar

                                Arbetssätt...