Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
Från MFK FENIX (Dalarna) har vi tänkt att åka ett gäng. Vi flyger mest warbirds och en del aerobatic kärror. Det här meetinget passar säkert oss, då vi sätter flygning, trivsel, gemenskap och öldrickning i hög prioritet ;-)
Troligtvis tältning i anslutnig till fältet, så man kan flyga Kyosho Minimum combat på nattkröken! Att lägga upp några bilder på deltagande plan redan nu är bara onödigt då vi brukar avverka modellplan som andra byter...
Så, hjälm på när vi kommer och flyger. :-)Kommentar
-
/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
En fundering nu när jag plöjt igenom hela tråden. Finns det möjligen någon plats man kan "parkera" modellerna på kvällen efter avslutad flygning, eller får man ombesörja det själv? :stupido2:
I övrigt så lutar det mot en liten tur mot Huvudstaden 15-14 Juni, väntar dock bara på besked om inkvartering hos en kompis som flyttat från Värmlandsskogarna till Täby.
Hur långt är det mellan Täby och Vallentuna??Kommentar
-
Beronde på var i Täby han borEn fundering nu när jag plöjt igenom hela tråden. Finns det möjligen någon plats man kan "parkera" modellerna på kvällen efter avslutad flygning, eller får man ombesörja det själv? :stupido2:
I övrigt så lutar det mot en liten tur mot Huvudstaden 15-14 Juni, väntar dock bara på besked om inkvartering hos en kompis som flyttat från Värmlandsskogarna till Täby.
Hur långt är det mellan Täby och Vallentuna??
men någonstans mellan 5 och 15 minKommentar
-
Perfa :thumbup:
Det är väll till 99.5% klart att jag kommer. Ska bara stämma av lite med "regeringen" och se så det inte krockar med någon händelse som har med rikets säkerhet att göra. För det är väll det som skulle få mej att avstå i så fall :boxing:
Lika bra att lägga in om ledigt den 12/6 redan till veckan, på jobbet alltså.Kommentar
-
Den är inte borttagen, versionshanteringen fick för sig att visa en äldre version, det är återställt nu/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
Nu gör man stora framsteg.
Ska komma över och flyga lite med er.
Hälsningar från RC Åland.Kommentar


Kommentar