Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nyroth
    • maj 2006
    • 721

    #166
    Ursprungligen postat av wesse
    hello mr Pickle nice to see you here..yehhh no joe nall this year but 2010 I could make again and your daughter is one more year..LOL.... hug to you and your familly...

    Ms. Pickle may be one year older, you Mr. Oldbag will look 5 years older....

    / He who knows

    Kommentar

    • kempff
      • nov 2006
      • 50

      #167
      Från MFK FENIX (Dalarna) har vi tänkt att åka ett gäng. Vi flyger mest warbirds och en del aerobatic kärror. Det här meetinget passar säkert oss, då vi sätter flygning, trivsel, gemenskap och öldrickning i hög prioritet ;-)
      Troligtvis tältning i anslutnig till fältet, så man kan flyga Kyosho Minimum combat på nattkröken! Att lägga upp några bilder på deltagande plan redan nu är bara onödigt då vi brukar avverka modellplan som andra byter...

      Så, hjälm på när vi kommer och flyger. :-)

      Kommentar

      • Pekkala
        • maj 2006
        • 1159

        #168
        Nu har det blivit någe tokigt, hur kan jag vara anmäld till Rcff shootout 2 gånger? jag har bara anmält mig 1 gång.
        Men jag vet att min far har anmält sig idag, har det blivit en förväxling?
        MVH/Christer

        Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:

        Kommentar

        • DanneG
          webmaster
          RCFF - Administratör
          • jun 2006
          • 671

          #169
          Ursprungligen postat av Pekkala
          Nu har det blivit någe tokigt, hur kan jag vara anmäld till Rcff shootout 2 gånger? jag har bara anmält mig 1 gång.
          Men jag vet att min far har anmält sig idag, har det blivit en förväxling?
          jag som skrev fel
          Åtgärdat
          /Daniel Gustafsson

          Radio: JR DSX9
          Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
          Heli: E-sky Belt CP
          Bil: Traxxas Slash 4x4
          Båt: Princess med Zenoah 26cc
          01010010010000110100011001000110

          Kommentar

          • Ompa
            • aug 2006
            • 2961

            #170
            En fundering nu när jag plöjt igenom hela tråden. Finns det möjligen någon plats man kan "parkera" modellerna på kvällen efter avslutad flygning, eller får man ombesörja det själv? :stupido2:

            I övrigt så lutar det mot en liten tur mot Huvudstaden 15-14 Juni, väntar dock bara på besked om inkvartering hos en kompis som flyttat från Värmlandsskogarna till Täby.

            Hur långt är det mellan Täby och Vallentuna??
            Modellflyg
            En Stört-skön hobby
            :crazy_pilot:
            //Tomas//

            Kommentar

            • Tom10
              • maj 2006
              • 26

              #171
              Ursprungligen postat av Ompa
              En fundering nu när jag plöjt igenom hela tråden. Finns det möjligen någon plats man kan "parkera" modellerna på kvällen efter avslutad flygning, eller får man ombesörja det själv? :stupido2:

              I övrigt så lutar det mot en liten tur mot Huvudstaden 15-14 Juni, väntar dock bara på besked om inkvartering hos en kompis som flyttat från Värmlandsskogarna till Täby.

              Hur långt är det mellan Täby och Vallentuna??
              Beronde på var i Täby han bor
              men någonstans mellan 5 och 15 min

              Kommentar

              • Ompa
                • aug 2006
                • 2961

                #172
                Fint, då tar det åtminstone inte en hel förmiddag att leta sig fram. Kanske bäst att ordna en GPS-navigator om/när det bär i väg mot storstan :sarcastic:
                Modellflyg
                En Stört-skön hobby
                :crazy_pilot:
                //Tomas//

                Kommentar

                • warben
                  • jan 2007
                  • 304

                  #173
                  Hej Tomas!
                  Det kommer att finnas övernattningsplats för kärrorna på plats!
                  Mvh
                  Tobbe

                  Kommentar

                  • Ompa
                    • aug 2006
                    • 2961

                    #174
                    Perfa :thumbup:
                    Det är väll till 99.5% klart att jag kommer. Ska bara stämma av lite med "regeringen" och se så det inte krockar med någon händelse som har med rikets säkerhet att göra. För det är väll det som skulle få mej att avstå i så fall :boxing:
                    Lika bra att lägga in om ledigt den 12/6 redan till veckan, på jobbet alltså.
                    Modellflyg
                    En Stört-skön hobby
                    :crazy_pilot:
                    //Tomas//

                    Kommentar

                    • warben
                      • jan 2007
                      • 304

                      #175
                      Kanon! Med tanke på posentfördelningen i familjen så är det ju redan klart, hehe.
                      Tobbe

                      Kommentar

                      • Ompa
                        • aug 2006
                        • 2961

                        #176
                        Det är inte så att jag inte får åka, mest att kolla kalendern uti fall att...
                        Modellflyg
                        En Stört-skön hobby
                        :crazy_pilot:
                        //Tomas//

                        Kommentar

                        • LIP
                          • maj 2006
                          • 1315

                          #177
                          Varför är min anmälan borttagen?

                          /Lasse

                          Kommentar

                          • DanneG
                            webmaster
                            RCFF - Administratör
                            • jun 2006
                            • 671

                            #178
                            Den är inte borttagen, versionshanteringen fick för sig att visa en äldre version, det är återställt nu
                            /Daniel Gustafsson

                            Radio: JR DSX9
                            Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                            Heli: E-sky Belt CP
                            Bil: Traxxas Slash 4x4
                            Båt: Princess med Zenoah 26cc
                            01010010010000110100011001000110

                            Kommentar

                            • LIP
                              • maj 2006
                              • 1315

                              #179
                              Toppen!

                              /Lasse



                              Ursprungligen postat av DanneG
                              Den är inte borttagen, versionshanteringen fick för sig att visa en äldre version, det är återställt nu

                              Kommentar

                              • Mr X
                                • apr 2007
                                • 1055

                                #180
                                Nu gör man stora framsteg.
                                Ska komma över och flyga lite med er.

                                Hälsningar från RC Åland.
                                RC Åland
                                RC Åland på facebook
                                På tok för många flygande saker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...