Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
wesse du får inte glömma små pengar för biltullarna i landet stockholm! men himkans välkommna är ni allihopa till Vall-en-tuna (ni har väl sett Jönssonligan) som bokis uttrycker sig "Sveriges Beverly Hills"
wesse du får inte glömma små pengar för biltullarna i landet stockholm! men himkans välkommna är ni allihopa till Vall-en-tuna (ni har väl sett Jönssonligan) som bokis uttrycker sig "Sveriges Beverly Hills"
Kommer Wall-enberg att vara där:sarcastic::sarcastic:
Hur lämpligast hitta till fältet i vallentuna, kommer från Hudiksvall. Ställer min GPS på Vallentuna, men då lär man inte komma till fältet vad jag förstår.
Hur lämpligast hitta till fältet i vallentuna, kommer från Hudiksvall. Ställer min GPS på Vallentuna, men då lär man inte komma till fältet vad jag förstår.
Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
Kan du inte lägga in positioner i GPS-en kan du knappa in en väg som ligger i närheten av fältet. Kör du på Väsbyvägen (268:an) från E4:an in mot Vallentuna går inte fältet att missa.
Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
Kan du inte lägga in positioner i GPS-en kan du knappa in en väg som ligger i närheten av fältet. Kör du på Väsbyvägen (268:an) från E4:an in mot Vallentuna går inte fältet att missa.
Har kollat kartan så nu skall jag hitta till fältet, så nu är det bara att hoppas på bra väder ju :thumbup:
Tänkte bara kolla om det är okej om en skala 1:1 Super Cub landar där under helgen?
Pratade med en flygarkompis som skulle kunna komma dit lördag eller söndag om han får lov.
återkommer isåfall senare om det blir av eller ej och om han får såklart.
då kan alla parkera sina cubar under vingen:sarcastic:
Kommentar