Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DrHanke

    • maj 2006
    • 5250

    #256
    wesse du får inte glömma små pengar för biltullarna i landet stockholm! men himkans välkommna är ni allihopa till Vall-en-tuna (ni har väl sett Jönssonligan) som bokis uttrycker sig "Sveriges Beverly Hills"
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

    Kommentar

    • Sigun
      • aug 2007
      • 3942

      #257
      När Wesse väl kommer får ni nog döpa om det till "Sveriges-bäverly-hills" :sarcastic::sarcastic:

      Kommentar

      • DrHanke

        • maj 2006
        • 5250

        #258
        WessyWooD :lollypop:
        //DrHanke

        *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

        Kommentar

        • matbos
          • jul 2008
          • 1444

          #259
          Ursprungligen postat av drhanke
          wesse du får inte glömma små pengar för biltullarna i landet stockholm! men himkans välkommna är ni allihopa till Vall-en-tuna (ni har väl sett Jönssonligan) som bokis uttrycker sig "Sveriges Beverly Hills"
          Kommer Wall-enberg att vara där:sarcastic::sarcastic:

          Kommentar

          • Rosso
            • jan 2008
            • 177

            #260
            Den här Banketten! När i tid är den tänkt att vara?

            /Jocke

            Kommentar

            • AM
              Debattglad entusiast

              • maj 2006
              • 3464

              #261
              Lördag kväll är det tänkt. 19.00 vill jag minnas.

              Mvh
              Ove
              Ove (AM) Nielsen

              Kommentar

              • Johnny
                • mar 2007
                • 377

                #262
                Hej.

                Håper det blir dette väret neste helg.


                Johnny.
                Mvh. Johnny.

                Kommentar

                • lodde
                  • aug 2006
                  • 50

                  #263
                  Hur lämpligast hitta till fältet i vallentuna, kommer från Hudiksvall. Ställer min GPS på Vallentuna, men då lär man inte komma till fältet vad jag förstår.

                  Norrlänning :big_boss:
                  Modellflyger hellre än bra ;-)

                  Kommentar

                  • jocke1963
                    • dec 2007
                    • 2709

                    #264
                    Ursprungligen postat av lodde
                    Hur lämpligast hitta till fältet i vallentuna, kommer från Hudiksvall. Ställer min GPS på Vallentuna, men då lär man inte komma till fältet vad jag förstår.

                    Norrlänning :big_boss:



                    Kan du lägga in positioner i Gps:en ?
                    Position N59 32.4 / E018 03.5

                    Kommentar

                    • lodde
                      • aug 2006
                      • 50

                      #265
                      Ursprungligen postat av jocke1963
                      http://www.rcflyg.se/shootout/?page_id=15

                      Kan du lägga in positioner i Gps:en ?
                      Position N59 32.4 / E018 03.5

                      Nej det kan jag inte :(
                      Modellflyger hellre än bra ;-)

                      Kommentar

                      • Michael
                        • maj 2006
                        • 1742

                        #266
                        Titta i GPS-fältlistan så ser du var fältet ligger.

                        Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.


                        Kan du inte lägga in positioner i GPS-en kan du knappa in en väg som ligger i närheten av fältet. Kör du på Väsbyvägen (268:an) från E4:an in mot Vallentuna går inte fältet att missa.

                        Kommentar

                        • lodde
                          • aug 2006
                          • 50

                          #267
                          Ursprungligen postat av Michael
                          Titta i GPS-fältlistan så ser du var fältet ligger.

                          Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.


                          Kan du inte lägga in positioner i GPS-en kan du knappa in en väg som ligger i närheten av fältet. Kör du på Väsbyvägen (268:an) från E4:an in mot Vallentuna går inte fältet att missa.
                          Har kollat kartan så nu skall jag hitta till fältet, så nu är det bara att hoppas på bra väder ju :thumbup:
                          Modellflyger hellre än bra ;-)

                          Kommentar

                          • MonaHMFK
                            • nov 2008
                            • 115

                            #268
                            Tänkte bara kolla om det är okej om en skala 1:1 Super Cub landar där under helgen?
                            Pratade med en flygarkompis som skulle kunna komma dit lördag eller söndag om han får lov.
                            återkommer isåfall senare om det blir av eller ej och om han får såklart.


                            då kan alla parkera sina cubar under vingen:sarcastic:

                            Kommentar

                            • anders e
                              • feb 2009
                              • 450

                              #269
                              Ughhhhh!
                              Tror ikke jeg får kommet likevel:(
                              (vi får se)

                              Kommentar

                              • AM
                                Debattglad entusiast

                                • maj 2006
                                • 3464

                                #270
                                Det skulle ev. ligga ett NOTAM ute, men PPR borde fungera.
                                Mvh
                                Ove
                                Ove (AM) Nielsen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...