Rcff shootout 2009!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MonaHMFK
    • nov 2008
    • 115

Ursprungligen postat av AM
    Det skulle ev. ligga ett NOTAM ute, men PPR borde fungera.
    Mvh
    Ove
    jo självklar berättar han om/när han kommer så det inte är en massa flygplan i luften . men combat är ju kul :sarcastic::sarcastic:

Kommentar

• Speedbird
      • jun 2006
      • 88

Ja då var båt biljetten från Gotland bokad och klar till nästa helg

siktar på att vara på plats tidigt lördag förmiddag

/Perra
      Senast redigerad av Speedbird; 2009-06-05, 22:47.

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

nu är det inte långt kvar o jag är pirrig i magen tror inte Slammis o jag vågar flyga på shootouten:vroam:

Skulle kännas tryggt om en mer känd modellflygare typ dr Hanke flög en runda före oss så vi kunde slappna av lite....

Ska packa in kostymen o lite rena kalsonger i husvagnen sen ska det handlas mat så man orkar köra till detta förlorade land...
        Räknar med två övernattningar innan jag är framme om inte tullen ställer till förseningar:banghead:

Oj Oj vad kul det ska bli att se alla glada modellflygare samlade på ett enda ställe...yehhh

Kommentar

• Tobbe O
          • maj 2006
          • 1431

Ursprungligen postat av wesse
          nu är det inte långt kvar o jag är pirrig i magen tror inte Slammis o jag vågar flyga på shootouten:vroam:

Skulle kännas tryggt om en mer känd modellflygare typ dr Hanke flög en runda före oss så vi kunde slappna av lite....

Ska packa in kostymen o lite rena kalsonger i husvagnen sen ska det handlas mat så man orkar köra till detta förlorade land...
          Räknar med två övernattningar innan jag är framme om inte tullen ställer till förseningar:banghead:

Oj Oj vad kul det ska bli att se alla glada modellflygare samlade på ett enda ställe...yehhh
          Jag kommer på Torsdag em, så då kan vi vara moraliskt stöd åt varandra och tjuvträna några backhalare:thumbup:

Kommentar

• matbos
            • jul 2008
            • 1444

Ursprungligen postat av wesse

Va!!!! går Slammis som farligt gods " explosionsrisk " eller :sarcastic:

Kommentar

• Högberg
              • jan 2009
              • 5

En liten fundering. vi kommer ner från piteå. och undrar lite om dusch möjligheter i närheten ? kommunalt badhus eller liknande? Vi tänkte tälta där orkar inte dra ner nån vagn över helgen bara 90 mil enkel väg

Kommentar

• bokis
                • maj 2006
                • 5041

Det är nästgårds (500m ) till kvarnbadet http://www.vallentuna.se/sv/invanare...ad/kvarnbadet/ ,där finns det mesta du vill ha och vad jag förstår så är det öppet.
                // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                (nu även med biskvier!)

Kommentar

• Högberg
                  • jan 2009
                  • 5

Perfekt de låter bra..kommer de att vara nå folk där redan torsdag kväll? så mann kan få nå hjälp med vars man få tälta och dylikt

Kommentar

• kenneth67
                    • jun 2007
                    • 2545

tyvärr får jag ändra planen... ekonomin sätter stopp då jag inte rår på att ta kostnaden själv ... så måste dessvärre hoppa över detta meeting ! ... får lägga krutet på ripa veckan detta år ! ...

Kommentar

• Ompa
                      • aug 2006
                      • 2961

Har blivit tvugen att ändra på mina planer ang Shootouten. Kan tyvärr inte delta pga personliga skäl :bawling:
                      Måste man göra någon avanmälan och i så fall hur??
                      Modellflyg
                      En Stört-skön hobby
                      :crazy_pilot:
                      //Tomas//

Kommentar

• mds
                        • sep 2007
                        • 524

Ursprungligen postat av kenneth67
                        tyvärr får jag ändra planen... ekonomin sätter stopp då jag inte rår på att ta kostnaden själv ... så måste dessvärre hoppa över detta meeting ! ... får lägga krutet på ripa veckan detta år ! ...
                        hej jag har en plats till dig och flygplan om det önskas!!!!!!!!!!!
                        mvh mathias

Kommentar

• MonaHMFK
                          • nov 2008
                          • 115

snart är det dags:lollypop:

Kommentar

• Tobbe O
                            • maj 2006
                            • 1431

Har någon mer än mig kollat helgvädret:bawling:

Kommentar

• MonaHMFK
                              • nov 2008
                              • 115

Ursprungligen postat av Tobbe O
                              Har någon mer än mig kollat helgvädret:bawling:
                              jo men det går att flyga även om det regnar, fråga Bokis om han flög i Norberg i regn :sarcastic::sarcastic:

Kommentar

• mds
                                • sep 2007
                                • 524

Hej hur funkar det med biltullarna när man kommer från söder på E4:an??

Kommentar

Arbetssätt...