Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
nu är det inte långt kvar o jag är pirrig i magen tror inte Slammis o jag vågar flyga på shootouten:vroam:
Skulle kännas tryggt om en mer känd modellflygare typ dr Hanke flög en runda före oss så vi kunde slappna av lite....
Ska packa in kostymen o lite rena kalsonger i husvagnen sen ska det handlas mat så man orkar köra till detta förlorade land...
Räknar med två övernattningar innan jag är framme om inte tullen ställer till förseningar:banghead:
Oj Oj vad kul det ska bli att se alla glada modellflygare samlade på ett enda ställe...yehhhKommentar
-
Jag kommer på Torsdag em, så då kan vi vara moraliskt stöd åt varandra och tjuvträna några backhalare:thumbup:nu är det inte långt kvar o jag är pirrig i magen tror inte Slammis o jag vågar flyga på shootouten:vroam:
Skulle kännas tryggt om en mer känd modellflygare typ dr Hanke flög en runda före oss så vi kunde slappna av lite....
Ska packa in kostymen o lite rena kalsonger i husvagnen sen ska det handlas mat så man orkar köra till detta förlorade land...
Räknar med två övernattningar innan jag är framme om inte tullen ställer till förseningar:banghead:
Oj Oj vad kul det ska bli att se alla glada modellflygare samlade på ett enda ställe...yehhhKommentar
-
Va!!!! går Slammis som farligt gods " explosionsrisk " eller :sarcastic:nu är det inte långt kvar o jag är pirrig i magen tror inte Slammis o jag vågar flyga på shootouten:vroam:
-
Det är nästgårds (500m ) till kvarnbadet http://www.vallentuna.se/sv/invanare...ad/kvarnbadet/ ,där finns det mesta du vill ha och vad jag förstår så är det öppet.// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
hej jag har en plats till dig och flygplan om det önskas!!!!!!!!!!!
mvh mathiasKommentar

Kommentar