Tull betalar du bara om du ska igenom stan,. vad det kostar beror på vilken tid man passerar, men det kommer en räkning till den som bilen är registrerad på efter en mån.
Rcff shootout 2009!
Kollaps
X
-
ingen tull om du bara ska förbi sthlm, välj skyltar mot uppsala och sväng av upplandsväsby å följ skyltar mot vallentuna det är enklaste vägen.
Sen är det skumma regler... man passerar månad 1, räkningen skapas månad 2 och ska vara betald månad 3 logiskt ?//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Sitter i husvagnen och väntar på att mona ska dyka upp:-) vi har flugit hos Bokis hela kvällen i vindstilla väder medans Bokis jobbade:-))) yehhh jag har även lärt mig att göra den nya wroom-manövern yehhh ska bli kul att träffa alla till helgen:-)Kommentar
-
Wesse:
Ska bli trevligt att se din nuna IRL !:thumbup:
Du kan kanske hålla en plats åt oss från S-vall som kommer fredag ca21:30?
Hur blev det med föranmälningar till banketten?
Skulle det inte läggas ut en tråd/förfrågan om intresse? Vill inte missa den!:sarcastic:Kommentar
-
Nu är man på plats vid fältet och en fin blank fullskala dc3 hälsade oss välkomna med en lågsniff:-) två Belgare har hittat hit o jag lärde den manliga av dom allt jag kunde om modellflyg på 5 min... Yehh det jag lärde den vackraste av dom tog mindre tid:-( vädret är underbart denna kväll så vi håller tummarna för mer sånt.... Nice to be here
// WesseKommentar
-
Ahh precis som björnen Baloo skulle lära Mowgli finns vissa likheter där Yeah.. :thumbup::thumbup:Nu är man på plats vid fältet och en fin blank fullskala dc3 hälsade oss välkomna med en lågsniff:-) två Belgare har hittat hit o jag lärde den manliga av dom allt jag kunde om modellflyg på 5 min... Yehh det jag lärde den vackraste av dom tog mindre tid:-( vädret är underbart denna kväll så vi håller tummarna för mer sånt.... Nice to be here
// WesseKommentar
-
Vi ska ut och titta på hus precis vid fältet på torsdag, kanske kommer förbi och skakar tass med dig då Wesse.. har ju inte sett dig sen Bosön för hundra år sen.
Kommentar
-
Klart du ska ha kaffe efter 71 mil men du måste hovra med en fomie inne i husvagnen innan jag severar kaffet:-)..... Oj vilka sköna drömmar man haft i natt o drömmarna handlade inte om flygplan:-) yehhKommentar
-
Anmälan till banketten görs på blanketten för pilot anmälan. Kryssa i rutan "deltager på banketten"Kommentar

Kommentar