Heia Sveariket...
Dette må gjentas!.. Alt tyder på at dette kan bli Norens beste flytreff..
En spesiell takk til de som står bak det hele, og ikke minst til poikorna wesse og slammis ++ som klarer å lage party selv uten sprit i årene :-) Takk også til Tim som fikset runtur over Stockholm i Saab Viggen..
Beklager at jeg måtte stikke hjem med en rygg som ikke lengre funker. (skal aldri kjøpe rygg på Clas Ohlson mere) :vroam:
Vi kommer trillende fra vest om et års tid.. Håper det er større skogbrannfare da enn i år :icon_pidu:
Pål S. Vindfallet
Opp skal det om det så skal ned igjen!
Dette må gjentas!.. Alt tyder på at dette kan bli Norens beste flytreff..
En spesiell takk til de som står bak det hele, og ikke minst til poikorna wesse og slammis ++ som klarer å lage party selv uten sprit i årene :-) Takk også til Tim som fikset runtur over Stockholm i Saab Viggen..
Beklager at jeg måtte stikke hjem med en rygg som ikke lengre funker. (skal aldri kjøpe rygg på Clas Ohlson mere) :vroam:
Vi kommer trillende fra vest om et års tid.. Håper det er større skogbrannfare da enn i år :icon_pidu:
Pål S. Vindfallet
Opp skal det om det så skal ned igjen!




Kommentar