Till alla nybörjare inom multirotor
Vet att många förespråkar simulator till att börja med, så det började jag också med men lade ner det snabbt. Tycker inte det gav något alls faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.
Jag har ingen RC-vana, förutom lite när jag var femton, 27 år sedan
Har däremot flugit mycket sim men det är säkert 7-8 år sedan sist.
Däremot så var min DJI F450 med Naza och GPS riktigt bra träning. Så för mig var det nyckeln till lärande och utveckling, att flyga på riktigt. Att det sedan var, och fortfarande är, skitkul gör ju inte saken sämre
Kostnaden har varit ett gäng propellrar och ett par armar, inga stora summor alltså.
Det här fungerade bra för mig och jag gör inget annat ställningstagande
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Vet att många förespråkar simulator till att börja med, så det började jag också med men lade ner det snabbt. Tycker inte det gav något alls faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.
Jag har ingen RC-vana, förutom lite när jag var femton, 27 år sedan
Har däremot flugit mycket sim men det är säkert 7-8 år sedan sist.Däremot så var min DJI F450 med Naza och GPS riktigt bra träning. Så för mig var det nyckeln till lärande och utveckling, att flyga på riktigt. Att det sedan var, och fortfarande är, skitkul gör ju inte saken sämre
Kostnaden har varit ett gäng propellrar och ett par armar, inga stora summor alltså.Det här fungerade bra för mig och jag gör inget annat ställningstagande

--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Kommentar