Varför då? HobbyKing säljer inte någon kopia av naze32 acro (som exempelvis flip32). De säljer ett godkänt original och betalar Timecop för varje sålt exemplar. Det är väl helt ok, eller?
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
mindre risk med fördröjda frakttider om man beställer från abuse, en liten gissning va det som undcon syftade på ?
abuse brukar leverera fortKommentar
-
Jag har tid att vänta
Viktigast just nu är nya propellrar å det beställer jag från Myrcmart, de brukar sköta leveranserna snabbt.
Smärtar mig att erkänna att jag snart är inne på sista uppsättningen jag hade på lager.
Skaffade mig ett par Desirepower 1300mAh 3S i dag å de passar bra och väger ca 110g.
Skall försöka mäta flygtiden på de snart då det är bättre att sätta timern i radion och byta lite oftare nu innan jag fått ordning på OSDn.
Nästa projekt blir att löda dit en summer så jag slipper leta i timmar i högt gräs när den far i backen :p
Verkligen positivt överraskad av hur mycket stryk den här lilla maskinen tål =DKommentar
-
Tid att vänta 3 månader ?
(om du valde billigaste frakten från international butiken dvs.)
Inte så långt ifrån den tiden med ett paket jag väntar på. Dock har dom påbörjat en investigation så hittar dom inte paketet inom 30 dagar får jag full refound. Alltid något.. Skulle avråda att ta Malaysian Post. Lär va värt att ta lite dyrare fraktsättet typ Fedex även om dom kan va lite jobbiga vid leverans.Kommentar
-
Problemet med abusemark.com är att det bara går att beställa om prylarna finns i lager. Och naze32 / naze32 acro finns aldrig i lager numera. Just idag är till och med Afromini 32 slut. Den brukar oftast finnas i lager. Antagligen för att den är så krånglig att koppla in (bara seriekommunikation).Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar

Kommentar