FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
-
Du får mer än gärna visa dina pids
Kör du angle eller rate?
Sen så vägde jag precis en water-buoy, och dom väger precis 30g
Kommentar
-
Kommentar
-
2300kv på 3S
Flyger bara rate, allt annat känns onaturligt och utan full kontroll på nåt sätt.
Kan CLI dumpa imonn. Fast nåt är det som käns skumt, troligen P på yaw. Den kan bli lite mupp om jag har hög fart och girar hårt och dyker. Då är det på gränsen till ryggplask.
30g är inte farligt. Det är ju helt klart lönt att montera dom gånger man vet att det blir kanalflygning.
Tack copter
Åskan å regnet kom under sista acket, fick jäkligt brådis till bilen då
Kommentar
-
2300kv på 3S
Flyger bara rate, allt annat känns onaturligt och utan full kontroll på nåt sätt.
Kan CLI dumpa imonn. Fast nåt är det som käns skumt, troligen P på yaw. Den kan bli lite mupp om jag har hög fart och girar hårt och dyker. Då är det på gränsen till ryggplask.
30g är inte farligt. Det är ju helt klart lönt att montera dom gånger man vet att det blir kanalflygning.
Tack copter
Åskan å regnet kom under sista acket, fick jäkligt brådis till bilen då
Absolut, och enligt specifikation på water-buoy så står det att den ska klara av att lyfta upp till 1kg i ca 24h
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jag sökte runt lite på nätet om water buoy för några månader sedan och det var för många rapporter om ej öppnade samt svag lyftkraft för att jag skulle tro på den som produkt. Men jag har inget stastistiskt underlag för någondera.Kommentar
Kommentar