Kajakmannen, är det inklusive tull o frakt till mig?, är intresserad av 40st proppar.
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
-
-
ok, då antar jag att man även riskerar postens hemska avgift, eller tar du in alla proppar i Sverige med samma packet?Kommentar
-
Googlade lite, och insåg att 14dollar för 20proppar inte är särskilt exceptionellt:
http://www.banggood.com/5x3-Inch-Pla...l?currency=USD
Kommentar
-
Någon som sitter på stort lager 5x3 proppar som kan tänkas låna ut eller sälja några. Åker till Sälen på tisdag och skulle behöva ett gäng. Har beställt men kommer inte att hinna få dom i tid.Kommentar
-
Åker upp till Dala-Järna på onsdag och vidare upp till Sälen så är det hon som kan bistå så kan de skickas till dala-Järna så hinner de nog komma upp. Skickas måndag och borde vara framme till på onsdagKommentar
-
Kört av mig två ackar idag o flyger hur fint som helst..
Sån jäkla skilnad mellan Naze o KK2.1 hade svårt o tro det innan men är såld på Naze nu.. blir ett i Reptilen med..
Hade en flyg vikt på 430g utan FPV men då går det få ner par gram då kablarna är okortade..Kommentar
-
-
Kraschen skedde faktiskt då jag skulle flippa framåt. Förstår inte riktigt varför den inte vill flippa rent. Deg kommer runt halva varvet och sedan tumlar den ner bara. Gör jag exakt likadant med min Hammerquad så funkar den klockrent och rollar och flippar rent och med full kontroll. Jag fick värsta ahaupplevelsen då jag först flög QAVn med cc3d i rate och sedan min Hammerquad med Naze32. Hammerquaden uppför sig så som jag får en känsla för att styrningen skall fungera då man flyger rate medan cc3dn är lite skum. Någons om har några idéer på vad som kan vara fel i cc3d kortet? Kan jag ha missat något?Kommentar
-
Har för mej att man kan lägga in Baseflight i Cc3d korten.Kommentar
-
nja det är inte bara att lägga in, snarare att man byter ut fw i cc3d och sedan kör det som ett baseflightkortKommentar
-
Bra instruktion om hur man flashar om OP CC3D med CleanFLight
Flyger både Naze32 samt CC3D och tycker fasiken att Naze32 och den kod den använder presterar bättre 
Detta blir det till att testa
Kommentar

Kommentar