FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
-
-
det va charpu som fick mig att börja med dom, första gången jag såg det va jag tvungen att spola tillbaka flera ggr, ser så grymt coolt utKommentar
-
-
började lyfta ribban sen släppte jag ner den igen. jobbar för mycket så just nu är jag nog tillbaka på ruta noll igen,
filmer finns nog lite men har inte fått tid att slänga ihop några klipp av dom.
hoppas det löser sig under julledigheten
Kommentar
-
Ringrosten lägger sig på fort när man inte ligger i...Kommentar
-
Jag har blivit så inspirerad av era videos att jag var tvungen att beställa en egen mini-quad. En Nemesis kommer förhoppningsvis med posten snart!
En fråga, behöver ni använda batterier med högre C-värde på vintern för att få tillräcklig prestanda? 30C kanske inte räcker sen när det blir minusgrader? Motorerna kommer dra runt 10A styck, och jag tänkte börja med 1800 mAh 3S.Kommentar
-
har inte funderat på vinter eller sommar, men högt C är ett måste, köper inga under 30C .
För tillfället är jag mest nöjd med accarna från readymade, dom verkar prestera det som lovas.
The best quality First Person View equipment. Free or discounted shipping on all orders.Drone Racing, RC Airplanes, FPV Cameras, FPV Goggles, Video Transmitters, RC Quads, Drone Antennas, Lipo Batteries, and Ground Station Equipment.All available for amateurs, schools, hobbyists, government, and wholesale buyers.Kommentar
-
-
-
När man väl drar ström från batteriet agerar den egen värmekälla till viss del så viktigast är att hålla batterierna tinade innan flygning genom att ha dom i jackfickan eller dylikt.
Brukar köra med 35C-x minimum.
Jag har blivit så inspirerad av era videos att jag var tvungen att beställa en egen mini-quad. En Nemesis kommer förhoppningsvis med posten snart!
En fråga, behöver ni använda batterier med högre C-värde på vintern för att få tillräcklig prestanda? 30C kanske inte räcker sen när det blir minusgrader? Motorerna kommer dra runt 10A styck, och jag tänkte börja med 1800 mAh 3S.Senast redigerad av Copterdude; 2014-12-07, 09:45.Kommentar
-
-
Jag kör det på min qav250 och har hittat rätt pids. Kan skicka över dom senare. Dvs. Om du kör 2300kv på 3sKommentar

Kommentar