Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Kollade på din STL - det är 2 objekt som behöver separeras (det verkar ta en stund med SketchUp)
övre delen måste vändas på och printas uppåner...men det gör inget för slutresultatet.
//UndCon
UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...
Nu fanns det ju delad modell men om man vill dela på en stlfil så kan jag rekommendera netfab basic , mycket smidigt att dela på
stl filer och även laga sådana som inte är optimala från början.
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
Skrev ut en så´n till Timtimtim och tyckte att den såg ut att passa till ett 3-axligt gyro till flygplan så jag gjorde en till mig själv också. Saknade förstås gummidämparna som finns att beställa från HK - otålig som jag är printade jag pluggar och gjorde en gjutform i silicone för att sen gjuta dämparna i samma sorts silicone i formen. Efter blandning av siliconet vakumsög jag med en gammal bröstpump för att få bort luftbubblor. Det hela gick hyfsat men det vore bättre med en hård form. Silicone fastnar lätt till sig självt även om man smort formen väl med vaselin. Så här i efterskott kan man väl inse att det hade varit bättre att rita själva formen och printat den direkt.....Blir väl nästa version. Dämparna fungerade i alla fall och det gick fortare än att beställa från HK.
Kommentar