FrSKY TARANIS
Kollaps
X
-
Jag tycker det blåa passar bättre faktiskt, mycket skönare för ögonen, och bättre kontrast!Kommentar
-
Om den bara har blå är det väll inte plus? Satt o kikade på en taranis igår, är lite sugen att uppdatera mig.
Den enda skillnad på plus o den gamla verkar vara:
- Haptic Vibration Feedback System
- Adjustable Screen colors (White to Blue)
- Newest Firmware
- New heavy-duty aluminum travel case
Stämmer de? Inte värt 50$ extra så fall imo.Kommentar
-
Det var tydligen något som FrSky lagt till på senaste versionen som skeppades ut till återförsäljarna, kan växla mellan blå/vit och orange.
Och ja, det kom en PLUS som bara hade blå/vit men även haptic och annat lullull @Dithes
Kommentar
-
Det kanske är en självklarhet och hör till det mest basala men hur och till vad använder ni Flight Modes? Jag har till exempel lagt in D/R men det har jag gjort i mixar. Hade det varit enklare att göra det i Flight Modes eller mera som det är tänkt så att säga?
/MatsKommentar
-
Har testat och det fungerar, dock är jag inget fan av orange. Så jag köpte DTF UHF Taranis openlrsng modul, kvalitét! Korrekt filtrerat och komponenter som inte kommer från okända tillverkareKommentar
-
Jag köpte direkt från uavsystems.se, tog 2 dagar så hade jag det hemma
DTF UHF / Hawkeye är delaktiga i utvecklingen av openlrsng och håller toppklass på hårdvara och mjukvara till skillnad från hobbyking. Har som sagt testat både orange openlrsng och DTF UHF och jämfört hårdvaran och det är klar skillnad
Kommentar

Kommentar