Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tack Göran.
Visst händer det att jag målar fan på väggen när jag springer in i den samma. Men när det väl får sjunka in ett litet tag, så brukar jag börja se på problemen ur en annan synvinkel och oftast hittar jag en ny lösning på det.
Jag hatar att ge upp eller förlora... :viking:
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Nu är äntligen gångjärnen på plats. Och skevrodren är helt linjära med vingen och rör sig naturligtvis felfritt.
Nu återstår att slipa och forma framkanten på skevrodren :victorious:
//Tomas//
För ca tre veckor sedan hade jag med mina skevroder till Sweepers pompösa verkstad. Gäller att passa på när man är i stan på jobb :sarcastic:
Dom slipades till rätt form och väntar nu på den slutliga tillpassningen mot vingen. Är tyvärr lite svårt med tiden när jag numer bara är hemma två dagar i veckan...
Men om inte annat så är det snart lite julledigt.
//Tomas//
Slösade bort denna kväll på Warhawken i stället för kvalitets tid på Dauntless stabben. Stort misstag.
Bara konstatera att denna modell nu går i malpåse. Har hittat fler sneda konstruktioner vilket medför att vissa delar måste byggas om, och har konstaterat att det nog går fortare att bygga en ny vinge :icon_butt:
Det är också fullständigt uteslutet att använda befintligt byggda skevroder och klaffar...
Tror jag istället kommer satsa på ett helt annat sidoprojekt till Dauntless projektet istället för denna Warhawk :banghead:
Så om någon är intresserad tänkte jag ta och sälja landstället till denna kärra, i förmån till ett nytt projekt.
1 par Robart #615 Rotating main retracts
1 par Robart 3/8" Straight robostruts
1 par Robart 4" Straight tread wheels
Pris 900kr
//Tomas//
Kommentar